فرماندار رامهرمز با رٸیس اداره ورزش و جوانان شدیدا برخورد کند
فرماندار رامهرمز گفت : بی توجهی مدیر اجرایی به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بازی با جان مردم است
شنبه 16 اسفند 1399 - 23:27:01
خوزتاب

🔰امروز شنبه 16اسفندماه بازی تیم های فوتبال مهرگان رامهرمز با آینده سازان الشتر با حضور تماشاگران در استادیوم تختی شهرستان رامهرمز برگزار شد

براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان رامهرمز در راستای ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی باید بدون حضور تماشاگر برگزار شوند و در آخرین جلسه این ستاد فرماندار رامهرمز به مدیران اجرایی اخطار داد که اگر به تعهدات خود عمل نکنند به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

🔹آقای فرماندار وقتی مدیران اجرایی شهرستان مصوبات مبارزه با کرونا را اجرا نکنند وضعیت رامهرمز بدتر از این خواهد شد و دود این بی تدبیری و سرپیچی مدیران از قانون در چشم بازاریان خواهد رفت! 

🔹آقای فرماندار وقتی مدیران اجرایی کرونا را به شوخی گرفتند چه انتظاری دارید مردم با تذکرات ستاد مبارزه با کرونا توجه کنند.

🔹آقای فرماندار به وعده خود عمل کنید و با این مدیر متخلف برخورد کنید تا درس عبرتی برای بقیه مدیران شود.

🔹آقای استاندار عدم تمکین به دستورالعمل های ستاد کرونا را جرم دانستید اگر سلامت و حفظ جان مردم برای جنابعالی مهم است به وعده خود عمل کنید و با رٸیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز برخورد کنید.




http://dezfoolnews.ir/fa/News/61846/فرماندار-رامهرمز-گفت-بی-توجهی-مدیر-اجرایی-به-مصوبات-ستاد-مبارزه-با-کرونا-بازی-با-جان-مردم-است
بستن   چاپ