آخرین واکنش های رسمی در پی توهین و ضرب و شتم خبرنگار خوزستانی
آخرین واکنش های رسمی در پی توهین و ضرب و شتم خبرنگار خوزستانی
شنبه 16 اسفند 1399 - 21:09:17
صبح ملت نیوز
آخرین  واکنش  های  رسمی در پی توهین و ضرب و شتم خبرنگار خوزستانی

افشین حیدری: باشگاه نود ارومیه هم خسارت باید بدهد هم عذرخواهی رسمی کند

🔸به  گزارش  خبرنگار  صبح ملت نیوز ،  افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: بعد از باخبر شدن از اتفاق تلخ ضرب و شتم و توهین به خبرنگار و عکاس خوزستانی آقای میثم خالدی توسط سرپرست تیم فوتبال نود ارومیه به سرعت با آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ تماسی برقرار و خواستار برخورد با عوامل این اتفاق ناخوشایند شدیم.

🔸وی ادامه داد: میثم خالدی یکی از خبرنگاران و عکاسان با اخلاق و زحمتکش خوزستان است که همیشه با انعکاس اخبار قهرمانی و موفقیت های ورزشکاران باعث توسعه و تشویق در ورزشکاران شده است، حال اینکه فردی با توهین و ضرب و شتم او روحیه جامعه رسانه را خدشه دار کند پذیرفتنی نیست و قطعا تا حل مشکل میثم خالدی که در این ماجرا مظلوم واقع شده دست از کار نخواهیم کشید.

🔸حیدری بیان داشت: ورزش بر پایه اخلاق استوار است و اگر اخلاق از ورزش گرفته شود قطعا چیزی باقی نمی ماند، از این رو ما خواستار تامین خسارت وارده به خبرنگار خوزستانی و همچنین عذرخواهی باشگاه نود ارومیه از میثم خالدی هستیم.

🔸مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان بیان داشت: خبرنگاران وقتی بدون منت و بدون هیچ خواسته ای مشغول فعالیت رسانه ای خود در زمین های ورزشی هستند، قطعا می بایست مورد احترام قرار گیرند و ناراحتی ما از این است که چرا عوامل برگزار کننده مسابقه موضوع را در همان ورزشگاه به دست نیروهای قضایی و انتظامی نسپردند.

🔸همچنین دکتر افشار پرویزی بابادی مدیرخانه مطبوعات خوزستان ضمن تقدیر از حمایت وپیگیری های افشین حیدری مدیر ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: اینکه مدیری برای احقاق حق خبرنگاران و عکاسان سریعا وارد عمل شود، قطعا مورد تقدیر و حمایت جامعه رسانه و خانه مطبوعات استان است.

🔸وی ادامه داد: امیدواریم قشر مظلوم رسانه که در ایام کرونا در تمام صحنه ها برای ثبت و اطلاع رسانی اخبار حاضر هستند و هر لحظه امکان دارد جانشان به خطر افتد مورد حمایت مسئولین قرار گیرند و نه اینکه مورد اهانت و ضرب و شتم و خسارت.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/61819/آخرین-واکنش-های-رسمی-در-پی-توهین-و-ضرب-و-شتم-خبرنگار-خوزستانی
بستن   چاپ