رادیوخبری خوزستان منتشر شد
رادیوصبح ملت ویژه استان خوزستان منتشرشد
جمعه 15 اسفند 1399 - 13:20:55
صبح ملت نیوز
سلام و درود خدمت شما شنودگان رادیو صبح ملت ویژه استان خوزستان
من محبوبه کاهکش با اهم اخبار در هفته ای که گذشت در خدمت شما هستم.
هفته‌ی منابع طبیعی و روز درختکاری  بر شما عزیزان گرامی باد.
روز درخت‌کاری یکی از مهمترین روزهای سال است و بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذاشته و آن را احیاء کنیم.

قاسم دشتکی  :تعطیلی خوزستان فعلا منتفی است / روزانه 2000 تست در استان مثبت است
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تعطیلی خوزستان فعلا منتفی است، گفت: تعطیلی دو هفته‌ای برای مرزهای خوزستان داریم اما تعطیلی دو هفته‌ای برای خود خوزستان نداریم.
استاندار خوزستان از پیگیری پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری‌ها تا قبل از عید خبر داد
قاسم سلیمانی‌دشتکی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری‌های خوزستان که روز (14 اسفندماه) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اثرات مثبت محیط زیست در عمران و مهندسی شهر، اظهار کرد: اعضای شوراهای شهرها نقش زیادی در تامین منابع مالی و برنامه‌های راهبردی دارند که از این عزیزان و شهرداران تشکر می‌ نمایم.
در جلسه شورای شهر اهواز که با موضوع برکناری شهردار برگزار شد، موسی شاعری با آرای اعضا برکنار و ابراهیم نوشادی به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد.
اظهار نظر رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درباره عزل شهردار اهواز
در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "انتظار همه ما این است که تغییر در راس مجموعه استانداری و شهرداری اهواز، منشاء تحولاتی مثبت در عرصه خدمت‌رسانی و از جنس تغییر به نفع مردم باشد.

قطعا به عنوان نمایندگان مردم شریف، پای کار خوزستان و اهواز هستیم و در مسیر خدمت، آماده همراهی با مدیران اجرایی خواهیم بود."

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار و تعطیلی اصناف، تسهیلاتی از سوی مرکز در نظر گرفته شده است؛ بخشی از این تسهیلات باقی مانده که باید به صورت فوری و با هماهنگی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی  صورت گیرد، باید هرچه سریعتر این تسهیلات کم‌بهره جذب و به متقاضیان اعطا شود.
نوشادی، سرپرست شهرداری اهواز شد


رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز مطرح کرد
بازار مرغ، دست دلالان افتاده است .
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: کشتارگاه‌ها قیمت کیلویی 24 تا 25 هزار تومان را برای مرغ اعلام می‌کنند و از طرف دیگر ترفندی را پیاده کرده‌اند که مرغ را دست عده‌ای خاص می‌دهند.
حضور چهار اثر نمایشی از خوزستان در جشنواره ملی «هنر زنده است»

اسامی 85 اثر منتخب بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» در 11 عنوان اعلام شد و چهار اثر نمایشی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/60655/رادیوصبح-ملت-ویژه-استان-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ