خلع ید و رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی شهرستان هندیجان
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 13:42:56

به گزارش خبرنگار صبح ملت ازهندیجان طیب مدیراداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان هندیجان گفت:
با پیگیری‌های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هندیجان با همکاری همه‌جانبه شورای تامین شهرستان و ریاست م دادگستری، اطلاعات شهرستان، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، بخشداران محترم و همکاری شهرداری شهر زهره و اداره راه و شهرسازی هندیجان و سایر دستگاههای اجرایی عملیات اجرای حکم رفع تصرف روستای دهنوبه مساحت حدود 22 هکتار، در اشکال مختلفِ ساخت و ساز غیر مجاز، پی‌ریزی، دپوی مصالح ساختمانی و نشانه‌گذاری انجام گردید.
در این باره سید محمود هاشمی رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان درادامه اظهارداشت ؛ منابع ملی خط قرمز ما هستند و با متخلفان و متجاوزان به اراضی منابع ملی برخورد شدید و قاطعی انجام خواهد گرفت همچنین پرونده‌های متخلفان به سرعت و بدون فوت وقت رسیدگی خواهند شد.
وی افزود؛ دست متجاوزان و زمین خواران باید از منابع ملی کوتاه شود و رویکرد و اراده دستگاه قضا برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و انفال و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است.
در پایان: مهندس طیب مدیراداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از شورای تامین شهرستان و دیگر دستگاهها و مسئولین و حامیان و همیاران طبیعت مسئله حفاظت از اراضی ملی مسئله و وظیفه‌ی عمومی می‌باشد که باید همه با هم بکوشیم تا آسیبی به میراث آیندگان وارد نشود.

خبرنگارناصرحکیمی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/59866/خلع-ید-و-رفع-تصرف-22-هکتار-از-اراضی-ملی-شهرستان-هندیجان
بستن   چاپ