ماجرای کودکی مسی و همسرش
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 02:30:33
آخرین خبر

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی فوتبال بارسلونا، چند سال پیش با آنتونلا روکوزو ازدواج کرد و در حال حاضر سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارد. لیونل مسی همسر خود آنتونلا روکوزو را از کودکی می‌شناخت و در واقع آنها دوست دوران بچگی یکدیگر بودند و ارتباطی خانوادگی و دوستانه با هم داشتند.

به گزارش فوتبالی پایگاه خبری صبح ملت نیوز:مسی در کودکی آرژانتین را به مقصد اسپانیا و بارسلونا ترک کرد و در آکادمی فوتبال باشگاه بارسلونا یا همان لاماسیا مشغول بازی شد. مسی همچنین در اسپانیا هم به درمان خود ادامه داد و مشکلی که او در رشد داشت با استفاده از هورمون هایی که در نوجوانی به او تزریق شد تا حدودی حل شد. لیونل مسی در بزرگسالی تصمیم گرفت که با دوستی که در دوران کودکی داشته و در واقع به طور خانوادگی آن‌ها را می‌شناختند ازدواج کند و بدین ترتیب با آنتونلا روکوزو ازدواج کرد و با گذشت سال‌ها سه فرزند هم به دنیا آوردند.
این تصویر مربوط به دوران کودکی و حوالی 5 سالگی لیونل مسی است چرا که او از آن موقع همسر خود را می‌شناخته است و چند سال پس از این آشنایی بوده که مسی آرژانتین را به مقصد بارسلونا و اسپانیا ترک کرد و مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کرد

http://dezfoolnews.ir/fa/News/59795/ماجرای-کودکی-مسی-و-همسرش
بستن   چاپ