دیدار از خانواده شهید امین منوچهری پور
دیدار مسئولین فرهنگی شهرستان دزفول ازخانواده شهید امین منوچهری پور
يکشنبه 3 اسفند 1399 - 20:11:33
صبح ملت نیوز
*دیدار رؤسای مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بنیاد شهید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازخانواده شهید امین منوچهری پور*

 «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز در دیدار با خانواده شهید امین منوچهری‌پور از شهدای مدافع حرم دزفول اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری علاوه بر شهید و شهادت که بسیار پراهمیت است باید برای خانواده شهدا نیز اهمیت بسیاری قائل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان برخی خصوصیات شهید منوچهری‌پور اشاره کرد و افزود: از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این شهید که زبان‌زد بود، صبر و استقامت و توکل و اعتقاد قلبی وی به خداوند تبارک و تعالی است.

وی با اشاره به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار تصریح کرد: شهید منوچهری‌پور در برابر سختی‌ها واقعا صبور بود و همیشه لبخند بر لب داشت و گله و شکایت نمی‌کرد و هیچ‌گاه مشکلات باعث نشد که لحظه‌ای در اعتقاداتش خدشه وارد شود.

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه این شهید والامقام نسبت به انقلاب، ولایت فقیه، امام راحل و مقام معظم رهبری اهتمام و غیرت خاصی داشت و آرزویش این بود که فرزندانش عاقبت‌ به‌خیر شوند و نیز در مسیر خودش گام بردارند که خوشبختانه شاهد هستیم خانواده شهید راه وی را ادامه می‌دهند.

 در پایان این دیدار که رؤسای مرکز فرهنگی دفاع مقدس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول نیز حضور داشتند، از خانواده شهید امین منوچهری‌پور تقدیر شد.

 جانباز شهید مدافع حرم امین منوچهری‌پور متولد 1362 از طریق لشکر هفت حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان برای دفاع از حریم و حرم اهل بیت (س) به کشور سوریه اعزام شد و در تاریخ 12 بهمن 94 در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نُبُل و الزهرا از ناحیه صورت و سینه و دست به شدت مجروح و دچار موج گرفتگی شدید شد.

 70 درصد جانبازی و موج گرفتگی شدید، تخلیه یک چشم و نقص شدید بینایی چشم دیگر، ثمره مجروحیت‌های متعددی وی بود. سرانجام این جانباز دلاور روز پنج شنبه (1 اسفند 98) به دلیل آسیب‌های متعدد جسمی به یاوران شهیدش پیوست.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/59580/دیدار-مسئولین-فرهنگی-شهرستان-دزفول-ازخانواده-شهید-امین-منوچهری-پور
بستن   چاپ