رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان : ممنوعیت برگزاری عروسی و فاتحه خوانی با همکاری شیوخ و سران عشایر میسر می شود
رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان : ممنوعیت برگزاری عروسی و فاتحه خوانی با همکاری شیوخ و سران عشایر میسر می شود
جمعه 1 اسفند 1399 - 12:30:42
صبح ملت نیوز
رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان :
ممنوعیت برگزاری عروسی و فاتحه خوانی با همکاری شیوخ و سران عشایر میسر می شود
به  گزارش  خبرنگارصبح ملت نیوز ، سیدمحمود هاشمی رئیس حوزه قضایی هندیجان  گفت:شیوخ و سران عشایر در ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم شادی و عزا و اجتماع در شهرستان هندیجان همراهی بیشتری داشته باشند
 به گزارش خبرنگارمااز شهرستان هندیجان، سیدمحمود هاشمی در  پیرامون  مقابله با کرونا ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان، اذعان داشت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است و در این راستا بزرگان عشایر و سران طوایف در شهرستان در رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به ویژه مقابله با کرونا در مقطع کنونی نقش مهمی دارند.
هاشمی در ادامه با بیان اینکه از شیوخ و سران عشایر انتظار می رود در زمینه کنترل شیوع کرونا همراهی بیشتری داشته باشندافزود: مقابله با گسترش این ویروس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان هندیجان نیازمند عزم جدی و راسخ است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده شود.
رئیس حوزه قضایی هندیجان درپایان اظهارکرد: ازتمامی شهروندان هندیجان  بویژه جوانان ونوجوانان خواست درنشست دورهمی خوداری نمایند که شاهدافزایش بیماری کرونا درشهرستان نباشیم.



خبرنگارناصرحکیمی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/59405/رئیس-حوزه-قضایی-شهرستان-هندیجان-ممنوعیت-برگزاری-عروسی-و-فاتحه-خوانی-با-همکاری-شیوخ-و-سران-عشایر-می
بستن   چاپ