دکتر عزتی رییس شبکه ی بهداشت و درمان رامهرمز گفت: متاسفانه وضعیت کرونایی رامهرمز قرمز شده است و اگر همین گونه ادامه دهیم و پیشگیری نکنیم و با متخلفان برخورد نکنیم وضعیت سیاه خواهد شد.
دکتر عزتی رییس شبکه ی بهداشت و درمان رامهرمز گفت: متاسفانه وضعیت کرونایی رامهرمز قرمز شده است و اگر همین گونه ادامه دهیم و پیشگیری نکنیم و با متخلفان برخورد نکنیم وضعیت سیاه خواهد شد.
چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 23:59:27
صبح ملت نیوز

🔻وضعیت کرونایی رامهرمز قرمز شد و اگر فکری نشود رو به سیاهی است/ کودکان و جوانان بسیار بیشتر از قبل در معرض ابتلا قرار می‌گیرند/ هرگونه تجمعی غیر قانونی‌ است و اگر عروسی در تالار برگزار شود همان لحظه تالار عروسی را پلمپ میکنیم/ امکان اعزام بیمار کرونایی به اهواز وجود ندارد/ علاوه بر بیمارستان مادر، بیمارستان امام هم در حال تکمیل ظرفیت است


🔹دکتر عزتی رییس شبکه ی بهداشت و درمان رامهرمز و سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان در گفتگو با رسانه ها گفت: متاسفانه وضعیت کرونایی رامهرمز  قرمز شده است و اگر همین گونه ادامه دهیم و پیشگیری نکنیم و مراسمات و تجمعات را به همین شکل فاجعه بار ادامه دهیم و با متخلفان برخورد نکنیم وضعیت سیاه خواهد شد.

🔸دکتر عزتی با اشاره به افزایش شدید سرعت انتشار این ویروس گفت: متاسفانه این ویروس جهش یافته و سنین پایین همچون جوانان و حتی کودکان را زمین گیر میکند و در حال حاضر چند کودک در بخش کرونایی بستری هستند.

🔹رییس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تاکید کرد: باید با هرگونه تجمع مقابله کرد و با متخلفان برخورد شود. اگر گزارش یک مراسم عروسی در تالار به ما برسد قطعا همان لحظه ودر همان شب تالار را پلمپ میکنیم. این ویروس شوخی ندارد و بعلت درگیری همه ی استان نمیتوان کادر درمان را در صورت ابتلا از شهر دیگری جایگزین کرد و نه میتوان بیماران را به شهر دیگر اعزان نمود زیرا که شهرهای دیگر خودشان نیز  گرفتارند و اهواز هم اعلام کرد بیماری از شهر دیگر نمی‌تواند بپذیرد.

🔸دکتر عزتی در پایان با اشاره به تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان مادر، از تکمیل 50 درصدی ظرفیت این بخش در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مردم بیماری را جدی بگیرند و با ماسک مناسب و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضورهای غیرضروری در محیط بیرون به قطع انتقال و گسترش این ویروس کمک کنند. این ویروس قدرت انتشاروh کشندگی اش زیاد تر شده است.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/59272/دکتر-عزتی-رییس-شبکه-ی-بهداشت-و-درمان-رامهرمز-گفت-متاسفانه-وضعیت-کرونایی-رامهرمز-قرمز-شده-است-و-اگر
بستن   چاپ