مناطق آلوده به کرونا در اهواز اعلام شد
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 22:09:33
فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در خیابان‌های طالقانی، نادری، کیانپارس، گلستان و مخصوصا غرب اهواز آلودگی بسیار زیادی از کرونا داریم.

فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: علی‌رغم قرمز شدن 9 شهر خوزستان اما وضعیت از نظر برخی عادی است و همچنان بازارها شلوغ و خیابان‌ها مملو از ترافیک است.
وی افزود: کادر درمان زیر بار فشار شدید بیمارانی قرار گرفته‌اند که در همین ترددهای بین‌شهری، مجالس و میهمانی‌های خانوادگی مبتلا شده‌اند و به بیمارستان مراجعه می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بار زیاد مراجعه به بیمارستان رازی باعث شد که 50 تخت آی‌سی‌یو بیمارستان گلستان را در اختیار بیماران کرونایی قرار دهیم و روز گذشته نیز 40 تخت عادی آن وارد چرخه درمان کرونا شد.
وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمؤمنین و سینا ظرفیتشان تکمیل شده و بیمارستان طالقانی قدیم را روز گذشته برای وارد کردن به چرخه درمان کرونا آماده کرده‌ایم که احتمالاً امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: مراجعه به مراکز 16 ساعت بسیار زیاد است و بیشترین مراجعه به بیمارستان‌های حوزه جندی‌شاپور روز گذشته با یک‌هزار و 120 نفر بود.
وی بیان کرد: در مجموع وضعیت خوزستان در سیر صعودی قرار دارد و در خیابان‌های طالقانی، نادری، کیان‌پارس، گلستان و مخصوصاً غرب اهواز آلودگی بسیاری داریم و بیشترین مراجعات به مراکز درمانی اهواز در چند روز اخیر از مناطق کیان‌پارس و گلستان بوده است.
ابول‌نژادیان اذعان کرد: از مردم تقاضا داریم برای انجام کارهای غیرضرور به این مناطق نروند و از میهمانی‌های خانوادگی به ویژه در این مناطق بکاهند تا وضعیت مدیریت و خطر برطرف شود.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/59146/مناطق-آلوده-به-کرونا-در-اهواز-اعلام-شد
بستن   چاپ