دبیر سیزدهمین جشنواره تئاترملی کودک و نوجوان مهر دزفول : پنج اثر برتر نمایش نامه های ارسالی به یک کتاب جامع و مفید تبدیل می شود .
دبیر سیزدهمین جشنواره تئاترملی کودک و نوجوان مهر دزفول : پنج اثر برتر نمایش نامه های ارسالی به یک کتاب جامع و مفید تبدیل می شود .
پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 23:13:02
صبح ملت نیوز

گفتگوی اختصاصی صبح ملت نیوز  با نادر سعادتی فرد دبیر سیزدهمین جشنواره ملی  تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول : پنج اثر برتر نمایش نامه های ارسالی به دبیرخانه به یک کتاب جامع و مفید تبدیل می شود .

 

نادر سعادتی فردگفت:پیشینه جشنواره حدوداً از دهه هفتاد شروع شده .جشنواره چند سال بود که متاسفانه اجرا نشد و ما توانستیم  از نظر منابع مالی این جشنواره را دوباره راه اندازی کنیم .

اولین بار جشنواره در مرحله شهرستان اجراشد اما بعدن  به مرحله استانی وبعد  منطقه ای و سیزدهمین جشنواره تئاتر راجوری شروع می کنیم که به صورت ملی در بخش نمایش نامه نویسی برگزار می شود .

نادر سعادتی فرد در ادامه گفت:

  با وجود  بیماری کرونا نتونستم این جشنواره را به صورت صحنه ای اجرا کنیم بنابراین تصمیم گرفتیم به صورت نمایش نامه‌نویسی اجرا کنیم با این کار جوانان ما می توانند از این متن هادرکارهای نمایشی خود استفاده کنند.

البته خروجی اصلی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول یک کتاب جامع و بسیار مفید از 5 اثر برتر در این جشنواره می باشد که  برای مخاطبین  رشته نمایش کودک و نوجوان می توانند از این نمایش ها استفاده کنند و کارهای خوبی اجرا کنند.

 تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه تا به حال 40 اثر بوده که البته ما تاریخ آن را  مجددا تمدید کردیم .

همچنین خاطر نشان کرد :

 داور های سیزدهمین جشنواره ملی  کودک و نوجوان مهر دزفول هم انتخاب شدن  که در اسرع وقت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد .

دبیر جشنواره در آخر افزود :

 امیدوارم در 20 اسفندماه بتوانیم با توجه به شیوه نامه های بهداشتی  یک اختتامیه بسیار خوب برای همشهریان و هم وطن های عزیزمان داشته باشیم .
سمیه
  مقدم  - صبح ملت نیوز 

 


http://dezfoolnews.ir/fa/News/58597/دبیر-سیزدهمین-جشنواره-تئاترملی-کودک-و-نوجوان-مهر-دزفول-پنج-اثر-برتر-نمایش-نامه-های-ارسالی-به-یک-کت
بستن   چاپ