استاندار هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی کشور:
کلینیک مجهز درمانی فرهنگیان در بندرعباس احداث می شود
پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 23:16:52
صبح ملت نیوز
🇮🇷 *آغاز عملیات اجرایی ایده ای جدید در کشور*

🇮🇷استاندار هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی کشور:


*✅کلینیک مجهز درمانی فرهنگیان احداث می شود*

*✅احداث خوابگاه 1000نفره فرهنگیان در دستور کار قرار دارد*

*احداث خوابگاه هزار نفره دانشگاه فرهنگیان در دستور کار استاندار*

استاندار هرمزگان گفت: بخشی از  شهرک آموزشی بندرعباس تا مهرماه 1400 افتتاح و امیدواریم با تخصیص اعتبارات و جدیت تا دهه فجر سال آینده نیز به طور کامل به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار صبح ملت، دکتر فریدون همتی در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس، با بیان اینکه این شهرک آموزشی در قالب 10 فضای آموزشی با اعتبار 400میلیارد تومان احداث می شود، گفت: 50درصد منابع مالی این پروژه با کمک بنگاه های اقتصادی و خیران استان تأمین و مابقی منابع اعتباری مورد نیاز برای تکمیل پروژه از محل اعتبارات سازمان نوسازی کشور تأمین می شود.

استاندار هرمزگان با تأکید بر تسریع در انجام این پروژه ، عنوان کرد: به منظور تسریع در عملیات احداث این شهرک آموزشی، اجرای هر مدرسه با توجه به وسعت وحجم زیاد پروژه باید توسط یک پیمانکار انجام شود.

دکتر همتی با اشاره به دو کار بزرگ در دست اقدام برای مجموعه فرهنگیان استان، اظهار داشت:  احداث یک کلینیک درمانی مجهز  و احداث خوابگاه هزار نفره دانشگاه فرهنگیان برای جذب و آموزش معلمان حرفه ای در دستور کار استان قرار دارد که پیش بینی می شود با حمایت وزیر آموزش و پرورش و جذب کمک های خیران  وبنگاه های اقتصادی تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: این شهرک در زمان تعطیل مدارسی می تواند به عنوان یک مرکز تفریحی مورد استفاده قرار بگیرد و در مواقع اظطراری امکان اسکان مردم نیز وجود دارد.
گفتنی است: این شهرک کارکرد چند جانبه خواهد داشت و در زمان تعطیل مدارس می تواند فضای مناسبی جهت استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی به عنوان پارک مورد استفاده قرار گیرد. 
ظرفیت احداث بازارچه، درمانگاه، فضاهای ورزشی، مسجد، موزه، آزمایشگاه، پژوهشگاه، هنرکده و کارگاه های آموزشی نمونه ای از ویژگیهای این مدل شهرک است که می تواند به عنوان شهرکی متنوع با ظرفیت‌های جدید ایجاد شود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/58591/کلینیک-مجهز-درمانی-فرهنگیان-در-بندرعباس-احداث-می-شود
بستن   چاپ