رادیوخبری صبح ملت ویژه استان خوزستان منتشر شد
رادیوخبری خوزستان منتشر شد
جمعه 17 بهمن 1399 - 01:14:19
صبح ملت نیوز
رادیوخبری صبح ملت ویژه استان خوزستان منتشر شد 
رادیوخبری خوزستان منتشر شد 
بامروری  بر مهم ترین  خبرهای استان خوزستان  با صدای  صوفیاحاجی پور  وسعید فرخی  فر  منتشر شد 


خوزستان روی مدار زرد کرونا 

دکتر ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز : متاسفانه در ادامه روند افزایشی آمار کرونا در خوزستان، 9شهر شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک در وضعیت زرد قرار گرفتند.

🔹امروز صدای آژیر قرمز کرونا را بشنویم تا فردا گرفتار امواج سهمگین نشویم. هرگونه پروتکل شکنی عواقبی تلخ و غیرقابل جبران خواهد داشت.
رتبه اول خوزستان در پویش مدرسه‌سازی "آجر به آجر

علی‌ قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت مشارکت‌های مردمی در طرح ملی آجر به آجر، اظهار کرد: پویش دوم آجر به آجر به‌ نام "من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من" از مدتی پیش آغاز شده و خوشبختانه استان خوزستان با مشارکت حدود 49 هزار و 500 نفری و جمع‌آوری 480 میلیون تومان، رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان

مراسم اهدای 100 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) خوزستان امروز با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم که با همکاری شورای زکات استان خوزستان برگزار شد، استاندار خوزستان اظهار کرد: خدا را شاکریم این توفیق حاصل شد که به میمنت این روزهای مبارک، جشن ازدواج 100 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خوزستان را برگزار کنیم. کمیته امداد امام(ره) خوزستان علاوه بر انجام روال جاری کارها، شرایط ازدواج 100 زوج را فراهم کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان : هورالعظیم و تالاب شادگان، جنوب خوزستان را در سیل نجات دادند

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در سیل سال 98، تالاب‌های شادگان و هورالعظیم جنوب خوزستان را نجات دادند؛ اگر این تالاب‌ها نبودند، بخش‌های قابل توجهی از مراکز سکونتی زیر آب می‌رفتند و مردم آسیب می‌دیدند و مرگ و حوادث تلخ زیادی رخ می‌داد..
مطالبه اجاره برای پارک‌های ساحلی کارون در اهواز
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: سازمان آب و برق خوزستان برای پارک‌های ساحلی شهر اهواز، به دلیل قرار گرفتن در حریم و بستر رودخانه کارون، از شهرداری مطالبه اجاره بها کرده است.

وحید معینی‌زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در بازدید از پروژه‌های شهرداری اهواز اظهار داشت: مسئولان سازمان آب و برق در جلسه‌ای مطرح کردند که شهرداری حتی اگر سند داشته باشد، باید بابت پارک‌های ساحلی به دلیل اینکه در حریم و بستر رودخانه هستند، اجاره بپردازد.



شکستگی "بند میزان"، یونسکو را به شوشتر می‌کشاند؟
بازسازی نشدن بند میزان و وقوع سیلاب، ممکن است یونسکو را هم به شوشتر بکشاند.
حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر با اشاره به بازسازی نشدن شکستگی بند میزان، گفت: در پی سیلاب سال 98، بند میزان دچار شکستگی شد که به صورت موضعی، ترمیم و محافظت شده است. 
وی افزود: هر چند در حال حاضر نشانه‌هایی از خطر مشاهده نشده، اما هنوز شکستگی در بند میزان به صورت سازه‌ای، تعمیر و بازسازی نشده است.
فرماندار شوشتر یادآور شد: بازسازی نشدن بند میزان و وقوع سیلاب، ممکن است یونسکو را هم به شوشتر بکشاند. در صورت افزایش دبی رودخانه کارون بند میزان زیر آب می‌رود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/57805/رادیوخبری-خوزستان-منتشر-شد
بستن   چاپ