تئاتر(فیلم نامه خوانی) آب وآتش به کارگردانی حمید عبدالحسینی
تئاتر(فیلم نامه خوانی) آب وآتش به کارگردانی حمید عبدالحسینی به روایت تصویر
شنبه 11 بهمن 1399 - 22:08:28
صبح ملت نیوز
فیلم نامه خوانی، آب و آتش به کارگردانی حمید عبدالحسینی به روایت تصویر
این فیلم نام آغاز فصل جدید کتاب وعده 

با خوانش فیلمنامه آب و آتش 
به گزارش  خبرنگار صبح ملت نیوز ،کانون جوانان فارسی بنیاد بیدل دهلوی عصر روز شنبه یازدهم بهمن ماه میزبان برگزاری فیلمنامه خوانی آب و آتش با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی بود . دراین اجرا که به تهیه کنندگی منصور یزدانی و به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان ودرمیان استقبال پرشور مخاطبین به روی صحنه رفت ؛ فیلم سینمایی آب و آتش ساخته فریدون جیرانی به نمایش درآمد و همزمان توسط نقش خوانان موردفیلمنامه خوانی قرارگرفت . خوانشگران این اثر به ترتیب حروف عبارت بودند از: امین ابراهیمی ، ملیکا حسینی، شهاب ذوقی ، فربد رضوانی ، فائزه زرکش بهاری ، رامتین شاه حسینی ، میلاد قنبری ، آرام طالشی ، اسماعیل عسگریان.  معصومه امینی به عنوان عکاس و آرام طالشی به عنوان دستیار ، برنامه ریز و طراح پوستر از دیگرعوامل این اجرا محسوب می شدند . 
کتاب وعده زین پس هرهفته شنبه ها عصر در تماشاخانه سیمرغ به نشانی خ مفتح جنوبی ، روبه روی ورزشگاه شیرودی ، کوچه اردلان ، پلاک 25 به خوانش متون ادبی و اجرای آثار نمایشی اختصاص خواهد داشت.ه خوانی  اثر  از  آب و آتش فیلمی به کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی که در سال 1379 منتشر شده‌است.

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز ، چیزی که دقیقا ما باید در یک اکران خصوصی ببینیم  این است که هنرمند باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرد تا برای کارهای بزرگتر آماده شود، امری که خوشبختانه اتفاق افتاد، مابقی رویدادهای یک تئاتر به نظر نویسنده  حاشیه است. در این شرایط که هنرمندان تحت فشار روحی  و جسمی بسیار  زیادی  هستند، یک گروه هنری  زیر نظر آقای حمید عبدالحسینی شجاعانه و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی سعی می کند نگذارد هنرمند جوانی که باشوق و اشتیاق فراوان، کار تئاتر را آغاز کرده است دلسرد شود. هنرِ به ویژه یک هنرمند علاوه بر ارائه کارهای شایسته و در خور تحسین از  لحاظ فنی و تماشگر پسند و انتخاب خوب سوژه هنری، بهاء دادن به جوانان است. قبل از اینکه بخواهم نقدی درباره این اثر بنویسیم  ناخودادگاه تحت تاثیر استقبال حداکثری  تماشگر از این اثر قرار گرفتم. 
کارگردان حمید عبدالحسینی در نطق اولیه  خود در حالیکه اشک شوق  می ریزد می گوید: چون زمان شروع این کار با اوج ترافیک شهری و روز اول هفته مصادف شد فکر می کردیم از تیم بازیگری حداکثر یکی دو نفر تشریف بیاورند، اما هر چه به شروع نمایش نزدیکتر می شدیم استقبال بیشتر و بیشتر می شد و این باعث خشنودی من و تیم  هنری این اثر است. 
این فیلم نامه خوانی مربوط بود به اثری با نام، آب و آتش به کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی که در سال 1379 منتشر شده‌ است.
محمد رشیدپور- صبح ملت نیوز












عکاس  -خدیجه امینی علمداری(@amini.photograph)
خبرنگار صبح ملت نیوز - محمد رشید پور

http://dezfoolnews.ir/fa/News/57184/تئاترفیلم-نامه-خوانی-آب-وآتش-به-کارگردانی-حمید-عبدالحسینی-به-روایت-تصویر
بستن   چاپ