رادیوخبری خوزستان منتشرشد
رادیوصبح ملت ویژه استان خوزستان منتشرشد
جمعه 10 بهمن 1399 - 14:23:24
صبح ملت نیوز
شناسایی اولین مورد کرونای انگلیسی در خوزستان

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز (8 بهمن‌ماه) یک مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در شهر اهواز شناسایی شد.

ماجرای فرود بالگرد در زمین فوتبال در جریان لیگ برتر خوزستان چه بود؟
در جریان بازی تیم‌های آنزان ایذه و شهرداری بندرامام خمینی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان، یک بالگرد مجبور به فرود اضطراری در زمین چمن ورزشگاه تختی ایذه می‌شود، فردوی که ضمن توقف مسابقه و از تب و تاب افتادن بازی، باعث ایجاد درگیری نیز می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال آنزان نوین ایذه افزود: از نظر انسانی که نمی‌شد بگوییم این کار انجام نشود زیرا جان یک انسان خیلی مهم‌تر از بازی فوتبال است. منظور من این است که روش مدیریت این کار ایراد داشت و باید مکان دیگری هم جز ورزشگاه تختی ایذه برای فرودهای اضطراری در نظر گرفته شود. چنین فرودهایی به زمین چمن ورزشگاه آسیب رسانده است و اکنون زمین، سفت و شبیه آسفالت شده است. به هر حال چنین کاری با هیچ قانون و منطقی جور نیست. 

کلاهبرداری میلیاردی با وعده کار در ارگان‌های دولتی

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی در شهرستان دشت آزادگان که با وعده کار در ارگان‌های دولتی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد
فرماندار باغملک گفت:
هیچ کدام از بیماران هپاتیت A "روستای لالب" باغملک بستری نیستند

فرماندار باغملک با اشاره به ابتلای تعدادی از اهالی روستای لالب به هپاتیت A، گفت: در حال حاضر هیچ کدام از مبتلایان به این بیماری بستری نیستند و بیماران بهبود پیدا کرده‌اند.

قطعی شدن میزبانی اهواز در مسابقات بین‌المللی شطرنج

رییس هیات شطرنج خوزستان از قطعی شدن میزبانی رقابت‌های بین‌المللی "جام کارون"در اهواز به صورت آنلاین خبر داد

آمادگی میراث فرهنگی خوزستان برای ثبت اماکن ارزشی دوران دفاع مقدس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، فضای معنوی، فیزیکی و فرهنگی دفاع‌مقدس خوزستان را میراثی گران‌بها برای نسل امروز و فردای کشور دانست و گفت: اگر در خصوص ثبت آثار مختلف دفاع مقدس در پایتخت ایثار و جهاد و شهادت غفلت کنیم باید پاسخگوی نسل‌هایی باشیم که کنجکاوانه در پی دریافت حقیقت‌هایی از دوران پر افتخار دفاع مقدس هستند.

چشم انداز پیش بینی جوی هفته آینده استان خوزستان از امروز پنجشنبه 9 بهمن تا جمعه 17 بهمن ماه 1399

با ورود سیستم بارش زا به استان ما شاهد افزایش ابر هستیم از اواخر وقت امروز بارندگی پراکنده در شمال استان آغاز می شود روز جمعه تا اواخر روز شنبه بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید را برای مناطق شمال شمال شرق و شرق استان خواهیم داشت بارش در مناطق کوهستانی بصورت برف خواهد بود و سایر مناطق استان به صورت نقطه ای بارش خواهند داشت و شمال خلیج فارس مواج خواهد بود. از روز یکشنبه تا سه شنبه پدیده خاصی نخواهیم داشت، از اواسط روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه به تدریج آسمان ابری و روز جمعه شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/57080/رادیوصبح-ملت-ویژه-استان-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ