کشف 130 کیلو مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده در خوزستان
پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 19:54:57
پایگاه خبری پلیس

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان گفت: 136 کیلو و 875 گرم انواع موادمخدر در این طرح کشف شد.

سردار سیدمحمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده‌فروشان موادمخدر در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ به مدت سه روز در سطح استان خوزستان اجرا شد.
وی با بیان اینکه 158 خرده فروش موادمخدر در این طرح شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند، افزود: 51 کیلو و 875 گرم انواع موادمخدر، هفت دستگاه ترازوی توزین مواد، 10 حقه وافور و 2 هزار و 89 عدد انواع قرص غیرمجاز کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی موادمخدر را با خودروی پژو 405 در محور ارتباطی شهرستان هندیجان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی به عمل آمده 85 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستان در یکم بهمن ماه نیز از کشف 124 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 48 کیلوگرم تریاک در محورهای ارتباطی ماهشهر و هندیجان خبر داده بود.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/57015/کشف-130-کیلو-مواد-مخدر-در-طرح-پاکسازی-نقاط-آلوده-در-خوزستان
بستن   چاپ