6 روستای اندیکا برق دار شدند
6 روستای اندیکا برق دار شدند
پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 12:25:53
ایرنا
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : 6 روستای اندیکا با اعتباری حدود 50 میلیارد ریال برق دار شدند.

علی خدری چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : این روستاها شامل بهمن آباد شیرین آب ، دره گچی ، چال منار ، آب آلما ، آب چنار و تنگستان می باشند .

وی افزود : عملیات برقرسانی به این روستاها از لحاظ سرعت اجرای پروژه رکورد دار بوده و حدود 40 روز از طراحی تا اجرای شبکه زمان برده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : شهرستان اندیکا دارای بیشترین روستا در بین شهرهای استان است که تا پایان سال 15 روستا با اعتباری حدود 150میلیارد ریال از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد : از دیگر اقدامات انجام شده برای عشایر کوچرو استان ، خرید و در اختیار قرار دادن 800 دستگاه سامانه فتوولتاژی قابل حمل است که خرید این دستگاه ها در حال انجام است و تا پایان سال تعدادی تهیه و در اختیار عشایر قرار داده می شود.

وی افزود : اعتبار خرید این تجهیزات 80 میلیارد ریال است که 10 درصد از هزینه هر کدام از این دستگاه‌ها را عشایر و بقیه آن را شرکت توزیع نیروی برق خوزستان پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : اجرای این طرح برای کل استان است اما به جهت اینکه بیشترین عشایر در شهرستانهای لالی و اندیکا ساکن هستند ، 50 درصد از این سامانه ها در اختیار مردم منطقه لالی و اندیکا قرار می گیرد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/56997/6-روستای-اندیکا-برق-دار-شدند
بستن   چاپ