کلاهبرداری میلیاردی با وعده کار در ارگان‌های دولتی
کلاهبرداری میلیاردی با وعده کار در ارگان‌های دولتی
پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 12:08:29
ایسنا

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی در شهرستان دشت آزادگان که با وعده کار در ارگان‌های دولتی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ یداله امیری اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان دشت آزادگان مبنی بر اینکه فردی با تبلیغات گسترده و دریافت مبلغی به عنوان بیعانه از افراد جویای کار، وعده کار در ارگان‌های دولتی داده، ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارشصبح ملت نیوز  به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس و در مقابل مستندات موجود، به کلاهبرداری از 15 نفر از اهالی شهرستان دشت آزادگان به مبلغ 15 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ امیری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست که قبل از واریز هرگونه وجه یا ارائه اطلاعات هویتی، از صحت و سقم شرکت یا سازمان استخدام‌کننده اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام


http://dezfoolnews.ir/fa/News/56981/کلاهبرداری-میلیاردی-با-وعده-کار-در-ارگان‌های-دولتی
بستن   چاپ