مختاری‌فر:‌ برای استقلال نباید تیم سخت و آسان فرقی داشته باشد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:‌ برای استقلال نباید تیم سخت و آسان فرقی داشته باشد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 17:03:20
ایسنا

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نباید تیم سخت و آسان تفاوتی داشته باشد.

جعفر مختاری‌فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا،  در واکنش به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی آبی‌ها با الاهلی عربستان، الدحیل و الشرطه عراق در این مسابقات اظهار کرد: برای استقلال روبرو شدن با هیچ حریفی نباید تفاوتی داشته باشد. تیمی که هدف‌گذری‌اش را برای قهرمانی مد نظر قرار داده است، فرقی ندارد در ابتدا با حریف‌های سختی روبرو شود یا در آخر کار به رقبای سختی برخورد کند. استقلال باید برای بردن به میدان برود و اگر در هر بازی کیفیت خوبی از خود ش ارائه دهد می‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد موفقی از خود بر جای بگذارد.

او ادامه داد:‌ یکی از مسائل مهمی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد، این است که این مسابقات مثل لیگ برتر فوتبال خودمان نیست که اگر حتی نتیجه مساوی کسب کنیم، بگوییم عملکرد خوبی داشته‌ایم. در این رقابت‌ در هر بازی تیم‌ها باید برای برد به میدان بروند و هر امتیازی از دست برود، می‌تواند تیم را از رقابت خارج کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظر من استقلال اگر سرحال باشد و روزهای خوب خودش را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپری کند، فکر می‌کنم مشکل خاصی در مرحله گروهی نداشته باشد و می‌تواند مقابل حریفان عملکرد خوبی از خودش نشان دهد. اگر مهاجم‌های ما مثل ارسلان مطهری و مهدی قائدی روزهای طلایی خودشان را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند، استقلال روزهای خوبی در این مسابقات خواهند داشت. تیم ما در بخش حمله واقعا کیفیت بالایی دارد و می‌تواند برای هر حریفی مشکل‌ساز باشد اما نقطه ضعف استقلال در بخش دفاع است و باید هر چه زودتر برای این نقطعه ضعف راهکاری اندیشیده شود تا آبی‌پوشان بتوانند در مصاف‌های پیش رو خود، روزهای خوبی را پشت سر بگذارند و مقابل حریفان موفق عمل کنند.

انتهای پیام


http://dezfoolnews.ir/fa/News/56943/پیشکسوت-تیم-فوتبال-استقلال‌-برای-استقلال-نباید-تیم-سخت-و-آسان-فرقی-داشته-باشد
بستن   چاپ