رئیس آموزش پرورش دزفول :اولویت ما رسیدگی به مناطق محروم و روستایی شهرستان دزفول بوده است
رئیس آموزش پرورش :اولویت کاری ما رسیدگی به مناطق محروم و روستایی شهرستان دزفول بوده است
يکشنبه 5 بهمن 1399 - 13:40:18
صبح ملت نیوز
رئیس آموزش و پرورش دزفول نشست خبری عنوان کرد: *اولویت کاری ما رسیدگی به مناطق محروم و روستایی شهرستان دزفول بوده است*


به گزارش خبرنگار صبح ملت،رئیس آموزش و پرورش شهرستان  دزفول در نشست خبری امروز  عنوان کرد :با توجه به گستردگی شهرستان دزفول و وجود 400 مدرسه و 75 هزار نفر دانش آموز و حدود 9000 همکار آموزشی و بازنشسته با توجه به سابقه 90 ساله آموزش و پرورش در دزفول که در سطح کشور کم نظیر است تمام سعی و توان خود را در جهت بالا بردن سطح کیفیت آموزشی در دزفول انجام داده ایم .

مهندس محمدی خباز با اعلام این خبر وضرورت رسیدگی بیشتر کیفی و کمی آموزش و پرورش دزفول گفت : رعایت ثبت نام طبق کروکی بر اساس رعایت اخلاق و عدالت اجتماعی بوده و تاکنون موفق بوده ایم.
 وی در پاسخ به سوال خبرنگارصبح ملت نیوز در خصوص وضعیت مدارس چادری و کانکس در مناطق محروم سردشت و شهیون دزفول گفت:
 این دو منطقه مدیریت جداگانه داشته و زیر نظر استان اداره می شوند.
 آقای محمدی خباز در پاسخ به سوال دوم خبرنگار صبح ملت نیوز، در خصوص اشعه های مضر دکلهای مخابراتی در مدارس دولتی  دزفول و تاثیر منفی بر دانش آموزان وچگونگی واریز کرایه‌های ماهانه این دکل‌ها گفت: هزینه ی ماهانه دکل ها به حساب خزانه واریز شده و برای کل آموزش و پرورش شهرستان هزینه می‌شود تاکنون نامه‌نگاری ما در بحث آسیبهای احتمالی ویا جمع آوری دکل ها به نتیجه نرسیده  و بدون پاسخ مانده اند.
 وی از راه اندازی مدرسه فرهنگ نمونه دولتی خاص  رشته علوم  انسانی جهت دختران خبر داده و گفت :
برای پسران نیز در سال آینده فعال می شود .
همچنین برگزاری کلاسهای مجازی تقویتی رایگان برای بالا بردن کیفیت آموزش آموزشی کلاسهای دوازدهم تدوین و از اول بهمن ماه در شبکه شاد پخش میشود.
 وی از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهروندان دزفول خواست در جهت رساندن جایگاه واقعی آموزش و پرورش دزفول تلاش کرده و همگی در این امر خیر یاری رسان باشند.
خبرنگار صبح ملت نیوز : علی عراقی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/56646/رئیس-آموزش-پرورش-اولویت-کاری-ما-رسیدگی-به-مناطق-محروم-و-روستایی-شهرستان-دزفول-بوده-است
بستن   چاپ