استارت پروژه «نبیل باهویی ٢» با حضور برانکو
چهارشنبه 20 دي 1402 - 15:11:23
یحیی گل‌محمدی پس از پایان آخرین بازی نیم‌فصل از سمت خود استعفا داد و باشگاه پرسپولیس نیز با این استعفا موافقت کرد تا دوران حضور این مربی هم در جمع قرمزها به پایان برسد.

گل‌محمدی پس از اعلام استعفای خود می‌خواست جدایی‌اش از این تیم نهایی شود اما باشگاه شرایط را برای پایان همکاری ایجاد نمی‌کرد. در نهایت گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فروان شبانه با باشگاه توافق کرد و جدا شد. پیش از این رضا درویش که سعی داشت سرمربی مستعفی تیمش را هر بار مقصر جلوه دهد. او اعلام کرد «از روزی که فهمیدیم وی برای جدایی مصر است، مذاکرات خود را برای حضور سرمربی جدید آغاز کردیم.» درویش همچنین اعلام کرد که کمیته فنی و هیات مدیرها قرمزها ١٠ گزینه را انتخاب کردند که اولویت اصلی آنها برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس است.

محمد دلبری عضو هیات رئیس باشگاه مامور مذاکره با سرمربی تیم ملی عمان شد و در حالی که گفته می‌شد پیشنهاد پرسپولیس به برانکو یک ونیم ساله است اما خبرهایی شنیده شد مبنی براینکه پیشنهاد درویش به برانکو، هدایت پرسپولیس تا پایان فصل بوده که این موضوع باعث دلخوری این مربی کروات شد.
از طرفی نیز مشکل اصلی برای پذیرش هدایت پرسپولیس، موضوع مالیاتی برانکو است که این مربی با توجه به پرداخت اصل مالیات که بارها درویش آن را اعلام کرده، خواستار برگه تسویه مالیاتی شده که با توجه به پرداخت نشدن جریمه دیر کرد این موضوع محقق نشده است. حالا گفته می‌شود باشگاه به برانکو گفته این دیرکرد پرداخت شده و گویا این مربی کروات متوجه شده چنین خبری صحت ندارد و حالا اعلام کرده نمی‌تواند به پرسپولیس باز گردد.

نگرانی هواداران از تعلل مدیران پرسپولیس؛ استارت پروژه «نبیل باهویی ٢» با حضور برانکو

چیزی که به خوبی عیان شده این است که هواداران از این دوگانگی در صحبت‌های مدیران باشگاه پرسپولیس کلافه شدند و می‌خواهند حقیقت را بدانند. مدیریت باشگاه با توجه به شرایط جدولی پرسپولیس و اینکه این تیم مدافع عنوان قهرمانی‌ است، باید فرصت را مغتنم شمرده و جانشین گل‌محمدی را انتخاب کرده و کار را برای حضور هر چه بهتر در نیم فصل دوم آغاز کند.

از طرفی نیز نقل و انتقالات زمستانی در پیش است و باشگاه باید با توجه به مصدومیت برخی از ستاره‌های خود و ضعف در برخی از پست‌ها، تقویت شود. اما حالا که توپ و میدان بدون هیچ مزاحمی در اختیار درویش است، او باز هم تعلل می‌کند. هر چند این ماجرا برای هواداران چندان غریب نیست. درویش در ماجرای جذب مهاجم در ابتدای فصل نیز فرصت‌ها را از دست داد تا در نهایت، چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات، نبیل باهویی را جذب کرد که خود محل مناقشه مدیریت و کادرفنی باشگاه شد و حالا گویا حضور برانکو در پرسپولیس تبدیل به پروژه باهویی ٢ برای درویش و دوستان شده است.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/117810/استارت-پروژه-«نبیل-باهویی-٢»-با-حضور-برانکو
بستن   چاپ