ملائی به وجدان خود رجوع کند
دوشنبه 18 دي 1402 - 09:38:43
علیرضا سهرابیان روز دوشنبه درباره پیگیری مشکلات نازنین ملائی و خداحافظی وی از قایقرانی، اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، مدیرکل استان گیلان پیگیر کار ملائی بودند. نایب رئیس بانوان، دبیر فدراسیون و خودم به عنوان رئیس بارها با او صحبت کردم. کارشناسان فدراسیون به واسطه اینکه بپرسند که آیا او در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کند یا خیر، پیگیر کار وی بودند. ملائی قاطعانه گفت که زمان خداحافظی من فرا رسیده و باید به دنبال منابع مالی بگردم. او گفت زندگی من به پول بستگی دارد و می‌خواهم منزل و ماشین بخرم و با اردوهای 24 ساعته نمی‌توانم به فکر تامین منزل و ماشین باشم.

وی ادامه داد: از دلایل ملائی قانع نشدم. او ورزشکار خوب، باتجربه، نخبه، قهرمان و افتخارآفرین برای ایران است. ملائی گفت که مجبورم تجارت کنم. او چون سختی‌های زیادی کشیده توانایی موفقیت در کارهای اقتصادی را دارد. برای من رفتن ملائی خوشایند نبوده و از خداحافظی وی سخت شگفت‌زده شدم. تمام تلاشمان را کردیم اما او گفت در انتخابی شرکت نمی‌کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: در هر دو تست قایقرانی منتظر بودیم تا ملائی شرکت کند اما نیامد. با توجه به پیگیری رسانه‌ها باید تمام تست‌ها بی‌ارزش باشد و دوباره تست بگذاریم. این موضوع شرعا و عرفا درست نیست زیرا باقی ورزشکاران در این تست‌ها شرکت کردند. امروز جوانانی که در انتخابی شرکت کردند، نخبه هایی هستند که در آینده مانند ملائی می‌شوند. نمی‌توانیم بگوییم که تست‌های شما به خاطر نبود ملائی درست نیست و باید از نو تست بگیریم.


وی اضافه کرد: دبیر فدراسیون با توجه به احترامی که برای ملائی قائل بود، تست را با او هماهنگ کرد. به کدام ورزرشکار گفتیم که تست را باید با شما انجام دهیم؟ فدراسیون انتخابی را برگزار کرد اما ملائی حضور نیافت. او در نامه گفت که با اطمینان کامل و با احترام در انتخابی شرکت نمی‌کنم. من و همه مسئولان ورزش پیگیر بازگرداندن وی بودیم.

سهرابیان با اشاره به اینکه ملائی ویزای سه ساله شینگن دارد، گفت: فدراسیون نمی‌تواند به او بگوید شما حق ندارید که زندگی آینده خود را انتخاب کنید. او هم انتخاب کرد و همواره برای ما ارزشمند و عزیز است. خودش وجدان دارد و می‌داند که چه کارهایی را برایش انجام دادم. او را مانند یک فرزند دوست دارم و اگر تا به امروز یک طور دیگر فکر می‌کرده، باید بداند مانند دیگر بچه‌ها برایم عزیز است.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/117786/ملائی-به-وجدان-خود-رجوع-کند
بستن   چاپ