نیم فصل دوم جبران می‌کنیم
دوشنبه 18 دي 1402 - 09:36:03
پیکان در حالی نیم فصل اول لیگ برتر را به پایان رساند که با یک برد، 8 مساوی و 6 شکست و کسب تنها 11 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و یکی از تیم‌هایی است که در صورت ادامه این روند یکی از گزینه‌های سقوط به دسته اول خواهد بود.

برکناری رسول خطیبی و آمدن رضا عنایتی هم در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول سبب نشد که روند پیکان تغییر کند و این تیم با هدایت سرمربی سابق تیم امید در 5 بازی آخرش، 3 مساوی و 2 باخت کسب کرده است.

عنایتی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت پیکان گفت: تیم شرایط بدی ندارد. بازی‌های باکیفیتی با تیم‌های بزرگ انجام دادیم و دیده شد، امیدواریم با فوتبال قابل احترامی که تیم بازی می‌کند، بتوانیم در نیم‌فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و روند نیم فصل اول را جبران کنیم.

وی افزود: بزرگترین نقطه ضعف پیکان نداشتن نداشتن یک لیدر و بزرگتر در تیم است که متاسفانه که در تمام بازی‌ها به ما ضربه زد.

سرمربی پیکان با اشاره به اینکه در تعطیلات نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن برای جبران نقاط ضعف‌مان هستیم، اظهار داشت: سعی می‌کنیم در حد امکان و بودجه‌ای که داریم بازیکن جذب کنیم. البته می‌دانیم که جذب بازیکن باکیفیت در نیم‌فصل خیلی سخت است ولی سعی می‌کنیم بازیکنانی را که شناخت قبلی داریم و می‌توانند به تیم ما کمک کنند را جذب کنیم تا در ادامه لیگ شرایط تیم بهتر شود.

عنایتی درباره اینکه پیکان با قرار گرفتن در منطقه سقوط تنها 3 امتیاز با تیم آخر جدول بیشتر فاصله ندارد، یادآور شد: همان طور که سه امتیاز با تیم شانزدهم فاصله داریم تنها 4 امتیاز هم با تیم دهم جدول فاصله داریم. از این سمت قضیه هم می‌توان به آن نگاه کرد. باشگاه پیکان از نظر بودجه‌ای تیم شانزدهم و آخر جدول است و با توجه به داشته‌هایمان و سیاستگذاری‌های باشگاه عمل می‌کنیم و تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم که در ادامه لیگ اتفاقات بهتری برای پیکان بیفتد.

وی درباره شایعاتی که درباره انتقال پیکان به مشهد به گوش می‌رسید هم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی واقعیت داشته باشد و چون در جریان نیستم، نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که اگر این پیشنهاد مطرح شود، چه نظری دارد، گفت: مدیران باشگاه باید تصمیم بگیرند. من در جایگاه مدیریت نیستم و نمی‌دانم چه بگویم.

 
 


http://dezfoolnews.ir/fa/News/115779/نیم-فصل-دوم-جبران-می‌کنیم
بستن   چاپ