نمایش آثار برتر جایزه "عکس 5" در خانه هنرمندان/ نمایش 150 اثر از هنرمندان ایرانی و خارجی
نمایش آثار برتر جایزه "عکس 5" در خانه هنرمندان/ نمایش 150 اثر از هنرمندان ایرانی و خارجی
يکشنبه 28 آبان 1402 - 23:05:57
صبح ملت نیوز
نمایش آثار برتر جایزه "عکس 5" در خانه هنرمندان/ نمایش 150 اثر از هنرمندان ایرانی و خارجی

علی فروغی از برگزاری نمایش آثار برتر چهارمین دوره جشنواره بین المللی "عکس 5" در خانه هنرمندان خبر داد.
، علی فروغی مدیر هنری جشنواره بین المللی جایزه "عکس 5" گفت: نمایش آثار برتر چهارمین دوره جشنواره بین المللی جایزه "عکس 5" از 26 آبان به مدت یک هفته در خانه هنرمندان برگزار می شود که افتتاحیه این نمایشگاه جمعه 26 آبان از ساعت 17 تا 20 است.

وی افزود: نقطه قوت این دوره از جشنواره ارائه آثار خوب و پر محتوا از عکاسان ترکیه، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، ایران و... بود که رقابت خوبی بین این عکاسان دیده می شود.
مدیر هنری جشنواره بین المللی جایزه "عکس 5" در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما ایجاد و برقراری فضای فرهنگی سالم بین هنرمندان ایرانی و خارجی است. همچنین در این نمایشگاه 160 اثر به نمایش گذاشته می شود که که 50 اثر آن عکس های برتری است که از طرف هنرمندان خارج از کشور ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نمایش 15 ویدئو آرت برتر این دوره را خواهیم داشت که در نظر داریم در دوره های بعدی بیشتر روی بخش ویدئو آرت تمرکز کنیم زیرا این هنر در ایران زیاد شناخته شده نیست.
مدیر هنری جشنواره بین المللی جایزه "عکس 5" در پایان گفت: همچنین هدف دیگر جشنواره برای دوره بعدی تمرکز بر عکاسی فاین آرت است که به شکل گسترده تر به این بخش می پردازیم.
عوامل جشنواره عبارتند از: لیلی گلستان شورای سیاست گذاری، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری، علیرضا شادی زاده دبیر جشنواره و شورای سیاست گذاری، علی فروغی مدیر هنری، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه.

خبرنگار : علیرضا نیاکان

http://dezfoolnews.ir/fa/News/114965/نمایش-آثار-برتر-جایزه-عکس-5-در-خانه-هنرمندان-نمایش-150-اثر-از-هنرمندان-ایرانی-و-خارجی
بستن   چاپ