از ایران حمایت می‌کنیم/ با سختکوشی به راهتان ادامه دهید
شنبه 20 آبان 1402 - 12:37:59
شیخ سلمان الصباح رئیس کنفدراسیون تیراندازی آسیا (ASC) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص آخرین وضعیت تیراندازی کشورمان مطالبی را بیان کرد که به شرح زیر است.


*تیراندازان ایرانی و ورزش تیراندازی ایران را چطور ارزیابی می‌کنید و کار فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و ورزشکاران ما و مشارکت‌ آنها را چگونه است؟

خیلی متشکرم و خوشحالم که درباره تیراندازان ایرانی و فدراسیون تیراندازی ایران صحبت می‌کنم. من از سختکوشی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، پرسنل فنی و ورزشکاران ایرانی قدردانی می‌کنم. ورزشکاران ایرانی در مسابقات مختلف سال گذشته باکیفیت ظاهر شدند و آرزو می‌کنم که با همین سختکوشی به کارشان ادامه دهند و به دستاوردهای بیشتری برسند.

*آیا برنامه‌ای برای سفر به ایران و بازدید از زیرساخت‌ها و فدراسیون تیراندازی ما دارید؟

من تاکنون چند بار به ایران سفر کرده‌ام و دوستانم را در آنجا ملاقات کرده‌ام. من به مردم ایران، به خاطر سخاوتمندی‌ و استقبال گرم‌شان و به خصوص به اعضای فدارسیون تیراندازی ایران احترام می‌گذارم به همین خاطر به دنبال این هستم که دوباره به ایران سفر کنم و از نزدیک شاهد روند پیشرفت فدراسیون تیراندازی ایران باشم.

*آیا برنامه‌ای دارید تا از توانایی‌هایی فدارسیون تیراندازی ایران برای پیشرفت این رشته ورزشی در کشورهای هسایه ایران از جمله عراق، افغانستان و ... استفاده کنید؟

ما از متخصصین ایرانی استقبال می‌کنیم و آماده‌ایم تا از آنها در کمیته‌های مختلف خود بهره ببریم. آنها بسیار حرفه‌ای و سختکوش هستند. ایده توسعه ورزش تیراندازی در کشورهای همسایه ایران، ایده و توصیه خوبی است و ما از چنین اقدامی حمایت می‌کنیم، اما همانطور گفتم ما همکاران و متخصصان سطح بالا و مربیان حرفه‌ای داریم که خارج از مرزها در حال کار کردن هستند و همه از عملکرد آنها راضی هستند. لطفا سلام من را به آنها برسانید و این اطمینان را می‌دهم که من و کنفدراسیون تیراندازی آسیا مثل همیشه از فدراسیون تیراندازی ایران حمایت می‌کنیم.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/114798/از-ایران-حمایت-می‌کنیم-با-سختکوشی-به-راهتان-ادامه-دهید
بستن   چاپ