داوران نمایشنامه‌نویسی جشنواره ملی تئاتر مهر دزفول مشخص شدند
داوران نمایشنامه‌نویسی جشنواره ملی تئاتر مهر دزفول مشخص شدند
شنبه 20 آبان 1402 - 10:58:52
صبح ملت نیوز
با احکام جداگانه دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول و اعضای هیات داوران بخش نمایشنامه‌نویسی این جشنواره منصوب شدند.

بیش از 45 نمایشنامه به بخش نمایشنامه‌نویسی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول رسیده است که به دست هیات داوران بررسی و داوری خواهند شد.

به گزارش صبح ملت به نقل از ایسنا، بر این اساس، با احکام جداگانه حمید صادق‌جولا، دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول، شهرام کرمی و ساسان شکوریان به عنوان اعضای هیات داوران بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند.

همچنین ساسان شکوریان در حوزه‌های پژوهشگری، تالیف، کارگردانی، داوری جشنواره‌ها، تدریس، عضویت در هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و دبیری جشنواره‌های تئاتر از جمله فعالیت‌های اوست.

شهرام کرمی کارشناس ارشد کارگردانی و کارشناس ادبیات نمایشی است و در زمینه نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، تدریس تئاتر، و دبیری و داوری جشنواره‌های تئاتر فعالیت دارد.

پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از 23 تا 26 آبان 1402 در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه‌نویسی و تئاتر خیابانی به اجرا درمی‌آید.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/114790/داوران-نمایشنامه‌نویسی-جشنواره-ملی-تئاتر-مهر-دزفول-مشخص-شدند
بستن   چاپ