همه مشتاق یک نفر نا راضی!
همه مشتاق یک نفر نا راضی!
يکشنبه 2 مهر 1402 - 14:18:59
همه مشتاق یک نفر نا راضی!

با وجود موافقت و خوشحالی بالادستی ها همچنان رئیس هیئت فوتبال تهران آقای براتی مخالف تشکیل دوباره پاس تهران است 
آن هم درست زمانی که رئیس فدراسیون و وزیر ورزش استقبال کرده اند.


بازگشت پاس بزرگ تهران به فوتبال ایران واکنش های گسترده ای به همراه داشت،از همراهی پیشکسوتانی همچون حسین آقا فرکی،مهدی مناجاتی وحید هاشمیان تا مسئولین رده بالای فوتبال کشور از جمله رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج جناب آقای کیومرث کشوری وزیر ورزش و جوانان از این اتفاق قشنگ استقبال کردند و باعث خوشحالی جامعه ورزش و فوتبال کشور شد.

اما تنها مخالف این جریان شخص آقای براتی بود، وکیل قدیمی فوتبال ایران که پرونده های عجیبی در فیفا نیز دنبال کرد و البته چندین بار هم باعث شکست فوتبال ایران در دادگاه های بین المللی شد، حالا و پس از برکناری دوستان خود از فدراسیون فوتبال به طرز عجیبی ماندگار شد و به سمت رئیس هیئت فوتبال استان تهران رسید.
پستی که همیشه حرف و حدیث های فراوانی داشته است 
و حالا آقای براتی به تنها شخص مخالف بازگشت پاس بزرگ تهران شده است و می گوید پاس فروخته شده
آقای فریاد شیران که با تلاش های شبانه روزی خود موفق به احیای پاس تهران شده این تیم را با نام پاس بزرگ تهران ثبت کرده است که هیچ تیمی با این نام در تاریخ فوتبال ایران وجود ندارد 
هرچند که در فوتبال این کشور تیم های هم نام زیادی وجود دارند و در حال فعالیت هستند.
تیم های با نام استقلال،با نام مس دارند به صورت مجزا فعالیت خودشان را ادامه میدهند و این قطعا دلیل منطقی برای مخالفت با احیای دوباره پاس نیست.
از طرفی وقتی رئیس فدراسیون فوتبال آقای مهدی تاج با پیراهن این تیم و سرمربی این تیم عکس یادگاری گرفته است دیگر تمام شبهات ممکن را از بین خواهد برد.
پاس بزرگ تهران به عنوان یک تیم به رقابت های لیگ دسته دوم کشور خواهد پیوست و از مسئولان امر انتظار می رود بجای سنگ اندازی موانع موجود را برطرف کنند و به بخش خصوصی برای فعالیت در فوتبال بیش تر از قبل بها دهند

این تیم ها با بودجه خود در بخش خصوصی می توانند به کیفیت و رشد فوتبال ایران کمک کنند.

✍🏻 پیمان چینی ساز

http://dezfoolnews.ir/fa/News/113952/همه-مشتاق-یک-نفر-نا-راضی
بستن   چاپ