برگزاری شانزدهمین المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در دزفول
برگزاری شانزدهمین المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در دزفول
يکشنبه 26 شهريور 1402 - 11:41:48
صبح ملت
به گفته رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان؛ شانزدهمین المپیاد ورزشی این هیئت در دزفول برگزار خواهد شد.

 جمال فتاحی گفت: شانزدهمین المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان 26 و 27 شهریور ماه در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و تیراندازی به میزبانی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این المپیاد در 2 بخش آقایان و بانوان در 2 رده سنی زیر 35 سال و بالای 35 سال برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات 125 نفر از 12 شهرستان حضور خواهند داشت که خدا را شاکریم تنها هیات‌هایی استانی هستیم که تمامی هزینه‌های غذا و حتی میان وعده و اسکان و نیز جام و مدال‌ها را  به مدت دو روز تقبل کرده‌ایم. ضمن این که مراسم اختتامیه به صورت  باشکوه و با اهداء مدال، حکم و جام قهرمانی در دو بخش طبق روال همیشگی برای 64 ورزشکار برتر را به بهترین شکل ممکن برای با اراده‌ترین ورزشکاران عزیز محیا کرده‌ایم.
 
فتاحی می‌گوید: استقبال از مسابقات بسیار خوب بوده است و بدون شک برگزاری چنین رویداد‌هایی در روحیه ورزشکاران هیات ما که ورزشکارانی خاص محسوب می‌شود، تاثیر بسیاری دارد. جا دارد از حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و حامی همیشگی ما و امین رستمی رییس، هیئت شهرستان دزفول و تمام ورزشکاران این هیات که دلسوزانه پای کار هستند و روسای هیات‌های شهرستانی که با تمام مشکلات اقتصادی موجود ورزشکاران را به این مسابقات اعزام می‌کنند تا این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود، تشکر کنم.
 
رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان ادامه داد: تا روزی که من افتخار خدمت به ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء استان را دارم هیچ کوتاهی در حقشان نخواهم کرد. برگزاری همین المپیاد استانی حدود 70 میلیون تومان برای ما هزینه دارد و دلمان زخمی از نامهربانی‌ها است و همیشه مطالبه‌گر حقمان در استان بوده‌ایم، اما در این استان ما را غریبه حساب می‌کنند. به امید روزی که کارخانجات و شرکت‌های استانی حق ورزشکاران بیماران خاص استان را بدهند.
 
وی اضافه کرد: 2 میزبانی بزرگِ اردوی‌های تیم ملی، اعزام همه گرو‌های بیماران خاص به مسابقات قهرمانی کشور، اعزام اولین تیم بیماران خاص به مسابقات بین‌المللی در تاریخ ورزش کشور، برگزاری دو دوره المپیاد بزرگ استانی، مراسم تجلیل از مدال آوران قهرمانی کشور و مجمع استانی، از برنامه‌های انجام شده توسط هیات در سال گذشته اســـت.ـ

 به گزارش صبح ملت ، محمد صبویی ریاست هیئت شطرنج شهرستان دزفول که در مسابقات شطرنج بیماران خاص و پیوند اعضا حضور داشت گفت: در این دوره از رقابت‌ها که در شهرستان دزفول برگزار گردید؛ شطرنج بازانی از شهرهای مختلف استان شرکت کرده بودند که در نهایت نتایج زیر بدست آمد:

آقایان بالای 35 سال:
نفر اول بهروز مقدم
نفر دوم علیرضا مژده ای
نفر سوم عبدالله مجتبایی

آقایان زیر 35 سال:
نفر اول رضا مالکی
نفر دوم محمد زارع

خانمها بالای 35 سال:
نفر اول آسیه حسن زاده
نفر دوم زینب حسینیان

خانمها زیر 35 سال:
نفر اول آسیه آل سیوف
نفر دوم فاطمه نظامات
نفر سوم بهاره تاراس


http://dezfoolnews.ir/fa/News/113830/برگزاری-شانزدهمین-المپیاد-ورزش-بیماران-خاص-و-پیوند-اعضا-در-دزفول
بستن   چاپ