ترسناک ترین ستاره سپاهان مقابل استقلال را بشناسید
چهارشنبه 1 شهريور 1402 - 16:27:22

سپاهان امروز با بازیکنانی که تجربه حضور در جدال‌های بزرگ را دارند، مقابل استقلال قرار می‌گیرند که در این بین میلاد زکی‌پور سابقه حضور در تیم مقابل را دارد و دوران موفقیت‌آمیزی در جمع آبی‌ها داشته ولی حالا با لباس زرد باید به مصاف تیم سابق خود برود.

میلاد زکی‌پور که یک سال موفق در سپاهان پشت سر گذاشت و به تیم ملی هم دعوت شد، در دو هفته ابتدایی فصل جدید هم جزو بهترین‌های تیمش در دیدار مقابل تراکتور و ذوب‌آهن بوده که نمایش موثر او در سمت چپ خط دفاعی مانع از شکل‌گیری حملات این دو تیم شده و اجازه نداده دروازه تیمش از این جناح تهدید شود.

مدافع چپ تند و تیز سپاهان که تجربه حضور موفقی در استقلال داشته و پس از آن دو فصل زیر نظر امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان بازی کرده بود، در فصل گذشته دو بار همراه با طلایی پوشان اصفهان به مصاف تیم سابقش رفت و امروز هم دوباره برابر آبی‌ها قرار می‌گیرد و جدال خاصی برگزار می کند.

زکی‌پور که فصل قبل 25 بازی در لیگ برتر انجام داد و سه گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد، در دو هفته گذشته نمایش موثری در فاز دفاعی داشته و حضورش در بخش هجومی نیز برای تراکتور و ذوب خطرناک بوده که امروز هم می‌خواهد چنین شرایطی برابر استقلال رقم بزند.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/113208/ترسناک-ترین-ستاره-سپاهان-مقابل-استقلال-را-بشناسید
بستن   چاپ