نمی‌توان جلوی او را گرفت
چهارشنبه 1 شهريور 1402 - 14:25:42
در 22 جولای، لئو مسی اولین بازی خود را در ایالات متحده و در مرحله گروهی لیگز کاپ انجام داد. هفت بازی بعد، اینتر میامی قهرمان این رقابت ها شد و اولین عنوان خود را در تاریخ حیات کوتاه مدتش کسب کرد. به این ترتیب لئو  با 44 جام، به رکورد فوتبالیست با بیشترین عناوین تاریخ رسید. او این رکورد را با دنی آلوز مشترک است. فقط 32 روز گذشته ولی مسی در آمریکا به یک جام رسید.

لیونل مسی در ابتدای ماجراجویی هایش در فوتبال آمریکا قرار دارد و بامداد فردا فرصت را دارد که اینتر میامی را به فینالی دیگر، یعنی جام آزاد آمریکا (یو اس اوپن) برساند. مسابقاتی که توسط فدراسیون فوتبال آمریکا سازماندهی شده است. 

این تورنمنت نیز شبیه لیگز کاپ است. دوره مقدماتی بازی ها تک  حذفی بود و اینتر میامی قبل از آمدن مسی با برتری  میامی اف سی، چارلستون، نشویل، بیرمنگام لژیونبه نیمه نهایی رسید. حالا سینسیناتی در نیمه نهایی منتظر آنهاست. دیگر دیدار نیمه نهایی نیز بین هیوستون دینامو و رئال سالت لیک برگزار می شود.
از زمان ورود لئو، بوسکتس و آلبا، اینتر میامی در تمام مسابقات خود پیروز شده است. هفت پیروزی متوالی با 10 گل برای ستاره آرژانتینی. لئو در حال حاضر هشت بازی متوالی گلزنی کرده است. او در آخرین بازی دوستانه برای آرژانتین گلزنی کرد و به رکورد قدیمی خود (10 بازی گلزنی متوالی) نزدیک شده است. 
او این کار را در دو نوبت انجام داده است. 10 بازی متوالی گلزنی در سال 2010 با 16 گل در آن دوره و همچنین در سال 2012 که توانست 16 گل در 10 بازی متوالی به ثمر برساند. او حالا فقط دو بازی تا رسیدن به آن رکورد فاصله دارد، اما مطمئناً چیزی که بیش از همه به آن فکر خواهد کرد، رساندن اینتر میامی به یک فینال دیگر است. مسی اگر اینتر را در این رقابت ها نیز قهرمان کند، با 45 جام به تنهایی رکورد پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ را از آن خود خواهد کرد. 


http://dezfoolnews.ir/fa/News/113190/نمی‌توان-جلوی-او-را-گرفت
بستن   چاپ