انریکه اختیاری در مورد امباپه ندارد
يکشنبه 22 مرداد 1402 - 10:21:55

پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه، فصل جدید مسابقات را با تساوی بدون گل مقابل لوریان آغاز کرد. لوئیس انریکه تیمش را در این دیدار در غیاب نیمار، کیلیان امباپه و مارکو وارتی به زمین فرستاده بود.

او در پایان بازی در مورد تساوی خانگی در گام نخست گفت: "این نتیجه ناامید کننده بود شد چرا که فکر می کنم استحقاق‌مان خیلی بیشتر از این ها بود."

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که کم دقتی در حمله باعث رقم خوردن این نتیجه شد: "باید از موقعیت های خود بهتر استفاده می کردیم. وقتی مقابل حریفی قرار می گیرید که سازماندهی خوبی دارد کارتان سخت است. با این وجود ما موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم که از دست دادیم."


با وجود عملکرد ضعیف تیم در فاز تهاجمی، انریکه از عملکرد مدافعانش ابراز رضایت کرد: "ما در نیمه اول می توانستیم قدر موقعیت های خود را بهتر بدانیم و گل بزنیم اما در گل عملکرد تیمی خوبی داشتیم و از نظر دفاعی عملکرد قابل توجهی ارائه کردیم."

انریکه با عذرخواهی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن بابت این تساوی خانگی گفت: "صبور بودن با چنین هوادارانی غیرممکن است. آنها امشب فوق العاده بودند و من از آنها تشکر می کنم. ما باعث ناامیدی هواداران شدیم و این ناراحت کننده است."

«آیا منتظر اضافه شدن عثمان دمبله به تیم‌تان هستید و چرا کیلیان امباپه را بازی ندادید؟» انریکه در پاسخ به این سوال ابتدا سکوت کرده و شانه های خود را بالا انداخت و سپس به گفتن این جمله بسنده کرد: "وظیفه من کار کردن با بازیکنانی است که می توانند بازی کنند! چیز دیگری نمی توانم در این مورد بگویم."


http://dezfoolnews.ir/fa/News/112979/انریکه-اختیاری-در-مورد-امباپه-ندارد
بستن   چاپ