سرپرست فرمانداری هندیجان: در طرح نهضت ملی مسکن منازل ویلایی دوطبقه به متقاضیان واگذار می شود
سرپرست فرمانداری هندیجان: در طرح نهضت ملی مسکن منازل ویلایی دوطبقه به متقاضیان واگذار می شود
يکشنبه 15 مرداد 1402 - 12:17:06
صبح ملت نیوز
به گزارش خبرنگار صبح ملت از هندیجان، جلسه شورای مسکن شهرستان هندیجان، به ریاست حسین بحرکانی سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان و با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع بررسی طرح نهضت ملی مسکن و با هدف هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهی برگزار شد حسین بحرکانی سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان با اشاره به تسریع در اجرا طرح ملی نهضت مسکن و طرح جوانی جمعیت در شهرستان گفت: در این راستا واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکن به جوانان آغاز شده و به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین سرعت بخشیدن در روند احداث مساکن در طرح نهضت ملی مسکن قطعات زمین به صورت گروههای دونفره جهت ساخت منازل ویلایی دوطبقه به متقاضیان واگذار خواهد شد .

وی در ادامه افزود ؛ علاوه بر واگذاری زمین، تسهیلات بانکی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود تا در کمترین زمان ممکن صاحب خانه شوند.

بحرکانی در پایان این جلسه ضمن تشکر از اقدامات شهرداری هندیجان در اجرای پروژه آماده سازی معابر مسکن مهر جنوبی، خواهان تسریع در انجام عملیات اجرایی این پروژه به منظور آسایش ساکنین و بهبود وضعیت عبور و مرور مردم این منطقه شد .

خبرنگار : میترا شعبانی


http://dezfoolnews.ir/fa/News/111842/سرپرست-فرمانداری-هندیجان-در-طرح-نهضت-ملی-مسکن-منازل-ویلایی-دوطبقه-به-متقاضیان-واگذار-می-شود
بستن   چاپ