افزون بر 18هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد از چرخه مصرف در شادگان خارج شد
افزون بر 18هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد از چرخه مصرف در شادگان خارج شد
يکشنبه 8 مرداد 1402 - 12:29:16
صبح ملت
شکری، رئیس مرکز بهداشت شادگان از معدوم‌سازی 18هزار و 365 کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد. 
کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در برنامه‌های روزانه و همچنین تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به کشف این مقدار مواد غذایی از انواع لبنیات، نوشیدنی‌ها، رب گوجه، ترشیجات، مواد پروتئینی و سایر مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی و تاریخ مصرف گذشته شدند که این اقلام پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز مقام قضایی با همکاری نیروی انتظامی معدوم شدند.
شکری، رئیس مرکز بهداشت شادگان با اشاره به شروع فصل گرما، بر توجه جدی شهروندان به کیفیت انواع اقلام غذایی مصرفی این ایام از جمله انواع آبمیوه و بستنی، تاکید کرد. 
شهروندان از خرید مواد غذایی بدون مشخصات و بسته‌بندی خودداری کنید و در زمان خرید به تاریخ تولید و انقضاء دقت و فرآورده‌ای را خریداری کنند که به تاریخ تولید نزدیک و با تاریخ انقضاء فاصله داشته باشد.
سامانه 190 به منظور دریافت شکایات و پیشنهادات شهروندان به صورت 24ساعته فعال است و موارد مطرح‌شده در این سامانه با قید فوریت توسط کارشناسان بهداشت محیط پیگیری خواهند شد./ انتهای پیام

http://dezfoolnews.ir/fa/News/111712/افزون-بر-18هزار-کیلوگرم-مواد-غذایی-فاسد-از-چرخه-مصرف-در-شادگان-خارج-شد
بستن   چاپ