سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد:
کسب 10 عنوان برتر رویداد بین‌المللی "الف تا" توسط معلمان خوزستانی
جمعه 16 تير 1402 - 12:04:00
صبح ملت نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب 10 عنوان برتر توسط معلمان خوزستانی در رویداد بین‌المللی "ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای" خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد اظهار کرد: رویداد بین المللی "الف تا" با هدف ترویج، حمایت و به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای در سطح کشور و با فعالیت دبیرخانه متمرکز آن برگزار شد. به این جشنواره 36 هزار اثر از مدارس ایران و 17 کشور خارجی ارسال شد و در پایان 300 اثر از مدارس ایران و 9 کشور خارجی به بخش پایانی راه یافتند. 

به گزارش صبح ملت به نقل از ایسنا، وی در ادامه با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد، افزود: 14 هزار و 540 اثر در بخش تک‌ایده‌ها و تجارب، 1265 اثر در بخش راهبردها و سازوکارهای تحول در نظام آموزش و پرورش و 522 اثر در بخش الگوی کلان مدرسه‌ تحولی، 21 هزار و 354 اثر در قالب عصر جدید یاددهی و یادگیری به دبیرخانه ملی این رویداد ارسال شده است.

حمیدی‌نژاد با اشاره به موفقیت آموزگاران خوزستانی در جشنواره ملی عصر جدید یاددهی-یادگیری توسط آموزگاران خوزستانی ذیل رویداد بین‌المللی الف تا، خاطرنشان کرد: مریم باباخانی‌زاده از دزفول در درس فارسی پایه اول، سهیلا حسینی ارشد در علوم چندپایه و نجمه منجزی در ریاضی پنجم موفق به کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری شدند. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: گروه دونفره هنرستان مهدیه بهبهان در قسمت سناریونویسی از ایده تا بازار و دبستان معرفت و دبستان بهشت پروانه‌ها در استان خوزستان نیز عنوان دو مدرسه پیشرو در اجرای سند تحول بنیادین در سطح کشور معرفی شدند.

وی افزود: رویداد حضوری از تاریخ 18 الی 21 تیر ماه در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران برگزار خواهد شد


http://dezfoolnews.ir/fa/News/109782/کسب-10-عنوان-برتر-رویداد-بین‌المللی-الف-تا-توسط-معلمان-خوزستانی
بستن   چاپ