آشفته بازار رهن و اجاره مسکن در شوش
دوشنبه 5 تير 1402 - 06:51:07
فارس
این روزها مستأجران شهر شوش در استان خوزستان با مشکلاتی ازجمله بالا رفتن نجومی اجاره‌های مسکن مواجه هستند.
یکی از مشکلات مهمی که گریبان‌گیر اقشار مستضعف و متوسط جامعه ایران شده اجاره نشینی است که در نقاط مختلف کشور و استان خوزستان نیز این مسئله وجود دارد.
بالا رفتن و چند برابر شدن اجاره بها و مبلغ رهن مسکن، خواب را از اجاره نشین‌ها ربوده است و زندگی را برای این قشر سخت کرده که باید چاره‌ای برای این معضل اندیشیده شود.
در شهر شوش نیز تعدادی از هموطنان اجاره نشین هستند و این روزها که تب جابجایی خانه‌ها در همه جا گرم مستاجران این شهر استان خوزستان با مشکلاتی از جمله بالا رفتن نجومی اجاره‌های مسکن مواجه هستند.
در همین ارتباط یکی از اهالی شهر شوش با گلایه از ضابطه‌مند نبودن افزایش اجاره خانه اظهار کرد: من یک مستاجر هستم هر جا برای رهن و اجاره خانه رفتم، همه بنگاه دارها، خانه‌ها را با یک رهن بالا و اجاره بین 4 یا 3 میلیونی به من اعلام کردند.
وی در ادامه افزود: برای این موضوع پیش کی باید شاکی شویم؟ چطور باید مسئولان از این اوضاع آشفته باخبر شوند؟ این ماهیانه‌هایی که برای اجاره خانه می‌خواهند، خودش برای یک کارگر حقوق یک ماه محسوب می‌شود.
این شهروند شوشی تصریح کرد: تو را به خدا صدای ما مستاجران را منعکس کنید، شاید مسئول دلسوزی آن را ببیند و نظارت بیشتری در این مسئله مهم انجام دهند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/109435/آشفته-بازار-رهن-و-اجاره-مسکن-در-شوش
بستن   چاپ