سپاه در خدمت مردم سیل‌زده؛ از توزیع روزانه 5 هزار پرس غذا تا استقرار تجهیزات مهندسی در گرمی
سپاه در خدمت مردم سیل‌زده؛ از توزیع روزانه 5 هزار پرس غذا تا استقرار تجهیزات مهندسی در گرمی
جمعه 26 خرداد 1402 - 18:43:22
فارس

سردار محمدی اصل در جریان بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان گرمی اظهار کرد: سپاه پاسداران همیشه در کنار مردم بوده و در اولین فرصت بسیجیان بی توقع، خداباور و خودباور توسط حوزه‌ها و نواحی فراخوان شده و از اولین ساعات وقوع سیل به صورت میدانی و فیزیکی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده‌اند و از شب‌های اول با استفاده از گروه‌های جهادی و تیپ 37 و سپاه حضرت عباس(ع) استان در کنار مردم سیل زده بوده‌اند.

وی افزود: تمامی تانکرهای آبرسانی از 19 هزار تا یک هزار لیتری برای آبرسانی به روستاهایی که با مشکل قطعی آب مواجه بودند در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه حضر عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: روزانه 5 هزار پرس غذای گرم توسط بنیاد تعاون و گروه‌های جهادی تهیه شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بسته‌های معیشتی که در قالب طرح شهید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بوده، در بین مردم سیل زده پخش شده است.

سردار محمدی اصل تصریح کرد: در کنار آن دستگاه‌های مهندسی شامل 6 دستگاه بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی، نیسان‌های کمپرسی و ... از سوی تیپ 37 و هم‌چنین بسیج سازندگی در منطقه مستقر شده و برای ایجاد سدهای کوچک، بازگشایی راه‌های مسدودی، آواربرداری خانه‌های تخریب شده و ... استفاده می‌شود.

 

وی بیان کرد: سپاه و بسیجیان مخلص به صورت میدانی در کنار مردم هستند و با تمام وجود تا زمانیکه مردم در مشکل هستند در کنار مردم است و مردم را تنها نمی‌گذارد و در صورت بروز سیل مجدد نیز در امر پیشگیری های لازم اقدام خواهد کرد و مطالبه جدی از ادارات مربوطه هم داریم تا در کنار هم‌دیگر خدمت به مردم را به عینه نشان دهیم.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/108297/سپاه-در-خدمت-مردم-سیل‌زده؛-از-توزیع-روزانه-5-هزار-پرس-غذا-تا-استقرار-تجهیزات-مهندسی-در-گرمی
بستن   چاپ