منصوریزدانی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت : "یک کار که می فروشد پشت سرش کارهای دیگر ساخته می شود"
منصوریزدانی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت : "یک کار که می فروشد پشت سرش کارهای دیگر ساخته می شود"
سه شنبه 16 خرداد 1402 - 16:37:32



منصوریزدانی از تهیه کنندگان و کارگردانان سینما و تلویزیون وازاعضای اتحادیه تهیه کنندگان درگفتگویی کوتاه با صبح ملت نیوز  به ارائه ی تحلیلی از وضعیت شبکه ی نمایش خانگی وعلل اقبال به برخی سریال های این عرصه پرداخت است .

وی با بیان اینکه وقتی یک سریال در شبکه ی نمایش خانگی به فروش بالایی دست پیدا می کند و می تواند مخاطب جذب کند به دنبال آن کارهای دیگری نیز با همان سبک و سیاق تولید می شود و اینجاست که دیگران سوال می کنند در عرصه ی نمایش خانگی چه خبر است که همه به سراغ ساخت آثار بی ارزش و بی محتوا سوق پیدا کرده اند و مخاطب نیز ازآن استقبال می کند. . یزدانی درادامه این شرایط را نشانه ی نوعی اضمحلال و فروپاشی فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد : این قضیه به نظر من ریشه در عدم انسجام دارد و شاید بهترباشد  سیاستگذاری و رویکردهای شدید کنترلی که به خصوص در تصمیمات برخی مدیران و متولیان ارشد این عرصه وجود دارد و به نحو سفت و سختی اعمال می شود باید تعدیل گردد .
منصور یزدانی در پایان این گفتگو بر لزوم ایجاد و گسترش فضایی چندصدایی و وجود بستری برای حضور تمام سلایق و تفکرات در این عرصه تاکید و ضمن اشاره به پتانسیل های بالای هنرمندان در تولید آثار مختلف و متنوع گفت : نیاز امروز این عرصه بهره مندی از تمام ظرفیتها وبروز و ظهور استعدادهای تازه و فکرهای خلاقانه است تا از دل تولید کارهای متفاوت به صورت اهسته نیز شاید رشد سلیقه و تغییر ملاکهای مخاطب جهت انتخاب آثار برجسته تر نیز باشیم که این امر بسیاری از تهیه کنندگان و سرمایه گذاران رانیز ترغیب خواهد کرد.



http://dezfoolnews.ir/fa/News/108064/منصوریزدانی-تهیه-کننده-و-کارگردان-سینما-و-تلویزیون-گفت-یک-کار-که-می-فروشد-پشت-سرش-کارهای-دیگر-س
بستن   چاپ