700 پروژه عمرانی در استان در حال بهره‌برداری است
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:خیرین ورزش ساز در استان نقش به سزایی دارند
جمعه 5 خرداد 1402 - 17:12:46
700 پروژه عمرانی در استان در حال بهره‌برداری است/ خیرین ورزش ساز در استان نقش به سزایی دارند

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: پروژه استادیوم مجدیان در نیمه نخست سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صبح ملت، حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش وجوانان استان خوزستان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری 14 پروژه عمرانی ضمن تبریک و گرامی داشت روز ملی و مقاومت دزفول در جمع خبرنگاران گفت: حدود 700 پروژه نیمه کاره در سطح استان وجود دارد که امسال 70 پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: قالب این پروژه ها شامل استخر ها، خوابگاه ها و پروژه  های نیمه کاره ای که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اولویت بندی شده اند.

بنی تمیم در خصوص پروژه مجدیان که یک پروژه ملی و حائز اهمیت است گفت: طی پیگیری های صورت گرفته یک قرارداد نیمه تمام با پیمانکار این مجموعه وجود داشت و  با اعتباراتی که با همکاری نماینده شهرستان تخصیص داده شد قرارداد قبلی به اتمام رسید و این پروژه مجدد در مناقصه و با تخصیص قابل توجهی قرار گرفت که در مراحل نهایی کار به سر می‌برد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان خوزستان  از تامین اعتبارات استادیوم پروژه مجدیان اظهارکرد: از دی ماه سال گذشته تا کنون حدودا 26 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم مجدیان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: منابع و اعتبارات دریافتی   پاسخگوی خواسته های به حق جامعه ورزش نمی باشد و به همین دلیل متاسفانه حق ورزش به درستی ادا نشده است.

حمید بنی تمیم در خصوص ورود تیم فوتبال استقلال خوزستان به لیگ برتر و استاندارد های لازم ورزشگاه غدیر برای بازی ها گفت: استادیوم غدیر اخیرا توسط شرکت گروه  ملی فولاد بازسازی شد با وجود برخی نواقص موجود امیدواریم با همکاری ورزش و جوانان و شرکت ملی فولاد برطرف و این استادیوم آماده برگزاری بازی های لیگ برتر شود.

وی سرانه ورزشی استان خوزستان را 68 سانتیمتر اعلام کرد و اذعان داشت: این سرانه با استانداردهای های کشوری 1.2 متر فاصله دارد که امیدواریم با اجرایی شدن 700 پروژه به استاندارد لازم برسیم و یک واقعیت تلخ وجود دارد که میانگین  سرانه جهانی 3 متر است و با آن بسیار فاصله داریم.

مدیرکل ورزش وجوانان در پایان از نقش به سزای خیرین ورزش ساز عنوان کرد: دو پروژه شاخص امروز از خیرین ورزش ساز وجود داشت که جای خالی خیرین ورزش ساز بسیار نمایان بود اما خوشبختانه در دزفول این خیرین برای این کارها پیش قدم شدند که جای تشکر و قدردانی دارد.

به گزارش صبح ملت: صبح امروز جمعه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش وجوانان ، نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی 14 پروژه عمرانی در دزفول بهره‌برداری و افتتاح شدند.

✍🏻ساناز بهمن

http://dezfoolnews.ir/fa/News/107844/مدیرکل-ورزش-و-جوانان-استان-خوزستان-گفتخیرین-ورزش-ساز-در-استان-نقش-به-سزایی-دارند
بستن   چاپ