بهرمندی صاحبان واحدهای تولیدی از تسهیلات کمیته امداد در خوزستان
پنجشنبه 4 خرداد 1402 - 15:23:28
ایرنا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت جذب نیروهای مددجو می‌توانند از تسهیلات ویژه‌ کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردار شوند.

علی مهدی‌پور روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خوزستان در محل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان کرد: از ظرفیت مددجویان و جوانان جویای کار این نهاد حمایتی می‌توان در رونق بخش تولید استفاده کرد.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آماده همکاری با این نهاد حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

مهدی‌پور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب خوشه‌های صنعتی در ایجاد اشتغال بیان کرد: خوشه‌های صنعتی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در استان در حوزه تولید صنایع پایین دست و اشتغالزایی است.

وی ادامه داد: خوشه‌های صنعتی یک ظرفیت بسیار خوب برای ورود مددجویان به حوزه تولید است و در این بخش تعامل این 2 دستگاه بیشتر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این نشست به تاثیرگذاری دستگاه‌های اجرایی استان برای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تولیدی در استان می‌توان برای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند گام‌های موثری برداشت.

جمال شیبه افزود: اگر فرهنگ کار و تولید و بستر آن در جامعه نهادینه و فراهم شود، از فقر تا حد بسیار زیادی کاسته خواهد شد.

وی توانمندسازی مددجویان و توسعه مشارکت‌های مردمی را از رویکردهای مهم کمیته امداد دانست و ادامه داد: اگر به صنایع کوچک و متوسط توجه ویژه شود این بخش توانایی رفع مشکل بیکاری را در استان رگدارند.

73 شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد و درمجموع 2 هزار واحد تولیدی در استان فعال است.

130 هزار خانواده در خوزستان زیرپوشش کمیته امداد هستند.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/107814/بهرمندی-صاحبان-واحدهای-تولیدی-از-تسهیلات-کمیته-امداد-در-خوزستان
بستن   چاپ