انگیزه‌های جالب یحیی برای رویارویی با هوادار/ پیش به سوی دبل با چاشنی انتقام
انگیزه‌های جالب یحیی برای رویارویی با هوادار/ پیش به سوی دبل با چاشنی انتقام
پنجشنبه 4 خرداد 1402 - 14:50:55
ایرنا

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل هوادار با انگیزه‌های جالبی پای در زمین می‌گذارد تا به فتح دو گانه نزدیک تر شود.د

بر اساس این گزارش : دیدارتیم‌های هوادار و پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی، از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگر با قضاوت علی صفایی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس در این فصل در کورس قهرمانی با سپاهان موفق شد با برتری 4 بر صفر در مقابل نساجی با 66 امتیاز به مقام قهرمانی دست پیدا کند. در مقابل هوادار با هدایت ساکت الهامی با 4 مساوی پیایی فصل را با 33 امتیاز در رتبه دهم به پایان رساند.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال میمهان ویژه این دیدار خواهد بود و از نزدیک تماشاگر دیدار پرسپولیس در مقابل هوادار است.

هوادار در 2 فصل حضور خود در لیگ برتر چهار دیدار را با پرسپولیس برگزار کرده که حاصل آن یک برد برای پرسپولیس، یک برد برای هوادار و 2 تساوی بوده است. فصل گذشته هوادار موف شد 2 بار پرسپولیس را با نتیجه تساوی متوقف کند. در این فصل اما ابتدا پرسپولیس موفق شد با برتری 3 بر یک هوادار را در آزادی مغلوب کند، اما هوادار دیدار برگشت را با برتری یک بر صفر به پایان رساند.

این دیدار نبرد گران‌ترین و ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر نیز است جایی که از نظر ترانسفرمارکت پرسپولیس با ارزش 12.5میلیون یورو گران‌ترین تیم لیگ است و هوادار با فقط 4.4میلیون یورو، ارزان‌ترین تیم لیگ از نظر ارزش مجموع بازیکنانش به شمار می‌آید.

پرسپولیس در این دیدار 8 بازیکن تک اخطاره دارد که در صورت دریافت کارت در این دیدار و صعود پرسپولیس به فینال نمی‌توانند سرخ‌پوشان را همراهی کنند. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک،سینا اسدبیگی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر و دانیال اسماعیلی‌فر تک اخطاره های پرسپولیس هستند و همچنین یحیی گل‌محمدی نیز تک اخطاره است و در صورت در یافت کارت او نیز نمی‌تواند در فینال روی نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد.

ساکت الهامی که در 3 سال اخیر موفق شده 2 بار با تیم‌های تراکتور و نساجی به مقام قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند در این فصل با هوادار موفق شد با یک گل چادرملو را مغلوب کند، در ادامه با در ضربات پنالتی مس‌رفسنجان را شکست داد و در مرحله قبلی نیز با نتیجه 2 بر یک استقلال ملاثانی را مغلوب کرد تا به این مرحله صعود کند.

پرسپولیس یحیی اما مسیر سخت‌تری نسبت به هوادار برای رسیدن به این مرحله طی کرد. پرسپولیس ابتدا در ضربات پنالتی ون‌پارس را مغلوب کرد، در ادامه با نتیجه 4 بر 2 سپاهان را شکست داد و در مرحله قبلی نیز با نتیجه 2 بر یک گل‌گهر را مغلوب کرد تا به این مرحله صعود کند.

پرسپولیس با برتری در این دیدار و صعود می‌تواند حریف استقلال در فینال شود و یک دربی دیگر در فصل جاری را تجربه کند

محمدرضا خالدآبادی گلر 22 ساله هوادار در اولین تجربه لیگ‌برتری خود عملکرد درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرد. او موفق به ثبت 6 کلین‌شیت برای هوادار در لیگ برتر شد که یکی از آن‌ها در مقابل پرسپولیس در هفته بیستم رقم خورد جایی که شاگردان یحیی گل‌محمدی برای حفظ صدرنشینی فشار زیادی بر روی دروازه خالدآبادی آوردند اما موفق به باز کردن دروازه او نشدند. خالدآبادی 2 بار نیز در جام حذفی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد. حالا الهامی حساب ویژه‌ای روی این گلر دهه هشتادی برای دیدار با پرسپولیس کرده اس

ستاره احتمالی پرسپولیس:

مهدی ترابی تا قبل از هفته بیست‌و یکم عملکرد سینوسی داشت و مورد انتقاد هواداران این تیم نیز قرار گرفته بود اما هشت گل و چهار پاس گل در 9 بازی او را تبدیل به مرد شماره یک عملیات صدرنشینی پرسپولیس کرد. ترابی با هت‌تریک در مقابل گل‌گهر موفق شد تعداد گل‌های خود را در لیگ به عدد 8 برساند و بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل لقب بگیرد. همچنین او با 8 پاس گل نیز بهترین پاسور سرخ‌ها نیز در این فصل بود. مهدی مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین عنصر تهاجمی پرسپولیس در این فصل بود و نقش مهمی در کسب قهرمانی پرسپولیس داشت تا حالا به امید اول گلزنی در این دیدار نیز تبدیل شود


http://dezfoolnews.ir/fa/News/107805/انگیزه‌های-جالب-یحیی-برای-رویارویی-با-هوادار-پیش-به-سوی-دبل-با-چاشنی-انتقام
بستن   چاپ