به مناسبت 4 خرداد روز دزفول
جشنواره استعداد یابی شطرنج در دزفول برگزار شد
سه شنبه 2 خرداد 1402 - 16:28:20
صبح ملت نیوز
امروز 2 خرداد 1401 جشنواره استعداد یابی شطرنج به مناسبت روز دزفول و با حضور خادم علی تهذیبی ریاست اداره ورزش و جوانان دزفول، محمد صبویی ریاست هیئت شطرنج و جمعی از علاقه مندان به این ورزش، در استادیوم مجدیان دزفول ، محل هیئت شطرنج ، برگزار شد.

به گزارش صبح ملت نیوز، ریاست هیئت شطرنج شهرستان دزفول هدف از برگزاری این جشنواره را استعداد یابی و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان بیان کرد و گفت: از بین شرکت کنندگان در این جشنواره ها که بیشتر در رده سنی کودکان و نوجوانان هستند افرادی را که توانایی و استعداد بیشتری در این زمینه دارند انتخاب و به مجموعه شطرنج شهرستان دزفول اضافه می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر جامعه ی شطرنج بازهای دزفول 400 نفر است که با برگزاری این جشنواره و برنامه هایی که به صورت هفتگی در محل ه‍یئت شطرنج صورت می‌گیرد قصد داریم این تعداد را به 1000 نفر برسانیم.
  
 محمد صبویی در پایان،ضمن تشکر فراوان از تمام افرادی که در این جشنواره شرکت کردند، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری خانم حاجی زاده نائب رئیس هیئت شطرنج دزفول ، آقای یساری عضو هیئت رئیس شطرنج شهرستان دزفول و با حضور چند تن از قهرمانان شطرنج دزفول: سینا رفیعی، علی صبویی ، آیدا زرکی و هستی فرشادی برگزار شد.

خبرنگاران: مریم کاظم پور _ علی دباغ

http://dezfoolnews.ir/fa/News/107735/جشنواره-استعداد-یابی-شطرنج-در-دزفول-برگزار-شد
بستن   چاپ