کتاب مجموعه داستان کوتاه «مردمک‌های روشن» نوشته‌ی جمعی از نویسندگان جوان دزفول به مناسبت چهار خرداد ماه «روز دزفول» منتشر شد.
کتاب مجموعه داستان کوتاه «مردمک‌های روشن» نوشته‌ی جمعی از نویسندگان جوان دزفول به مناسبت چهار خرداد ماه «روز دزفول» منتشر شد.
سه شنبه 2 خرداد 1402 - 16:12:27
صبح ملت نیوز
کتاب مجموعه داستان کوتاه «مردمک‌های روشن»
نوشته‌ی جمعی از نویسندگان جوان دزفول به مناسبت چهار خرداد ماه «روز دزفول» منتشر شد.


کتاب مجموعه داستان کوتاه «مردمک‌های روشن»
نوشته‌ی جمعی از نویسندگان جوان دزفول با گردآوری راضیه مقدمی‌نیا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز _مسئول انجمن نویسندگان جوان راضیه مقدمی نیت گفت: این کتاب که پنجمین کتاب منتشر شده این انجمن می باشد شامل داستان‌هایی با محوریت اجتماعی  می باشد که در فضای رئالیسم و سیال ذهن شکل می‌گیرند و دنیای پیرامون نویسندگان را به زیبایی به مخاطب ارائه می دهند. 
گرد آورنده این کتاب افزود: نویسندگان این مجموعه شامل:
مهشاد برزین، سجاد جمال، اکرم راهنورد، سیده سودابه رجبی، زهرا سعیدی زاده، یگانه سلیمی اصل، منصوره شفیع زاده، بهار شوهانی، نازنین صوفی زاده، سیده ندا موسوی فرد، طوبی همتی فر
می‌باشند.

وی افزود پیش از این کتاب‌های: مجموعه داستان کوتاه: خرده روایت های شهر آجری، اندوه شرجی
و کتاب کودک و‌نوجوان : قلم شکلاتی و کرونا هیولا می شود توسط این انجمن منتشر شده است.

مقدمی نیا در پایان یادآور شد: مراسم رونمایی از این کتاب چهار خرداد هم‌زمان با روز دزفول در خانه تیزنو دزفول برگزار خواهد شد و  امیدواریم بتوانیم علاقه مندان به نوشتن را در جهت پرورش خلاقیت کمک کنیم.

قابل ذکر است ؛علاقه‌مندان به تهیه کتاب می‌توانند این کتاب را از کتاب‌فروشی رشد و معراج و یا دفتر انجمن نویسندگان جوان دزفول تهیه و خریداری نمایند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/107732/کتاب-مجموعه-داستان-کوتاه-«مردمک‌های-روشن»-نوشته‌ی-جمعی-از-نویسندگان-جوان-دزفول-به-مناسبت-چهار-خرداد
بستن   چاپ