افتتاحیه رسمی بیمارستان تامین اجتماعی دزفول
افتتاحیه رسمی بیمارستان تامین اجتماعی دزفول
پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 - 10:30:59
افتتاحیه رسمی  بیمارستان تامین اجتماعی دزفول
به گزارش خبرنگار صبح ملت ؛ امروز 28 اردیبهشت 1402 به مناسبت بزرگداشت چهارم خرداد - روز دزفول، بخشهایی از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه ، نماینده مجلس و همچنین رییس بنیاد فرهنگی دفاع مقدس افتتاح گردید.
در ابتدای مراسم پس از  تلاوت کلام الله مجید، رییس بیمارستان تامین اجتماعی ، دکتر امیر صادق ایران باستان ذکر کرد ؛
امروز علاوه بر واحد های فعال قبلی بیمارستان بخش های جراحی با ظرفیت 4 تخت و مراقبت های ویژه با ظرفیت 19 تخت و همچنین درمانگاه بیهوشی به بهره برداری رسیدند.

رئیس بیمارستان در ادامه از همکاران و پرسنل بیمارستان و همچنین امام جمعه و نماینده مجلس برای حضور گرمشان تشکر و قدردانی کردند.
در بخش دیگری از مراسم، نماینده ی دزفول در مجلس شورای اسلامی،سخنرانی کرد و اظهار داشت؛خدمات درمانی ایران به دلیل سرعت و کیفیت و ارزانی در دنیا بی نظیر است.
آوایی در ادامه عنوان کرد؛ همچون دوران دفاع مقدس هر جا که مردم وارد میدان شده و یاریگر ما بوده اند موفق شده ایم. بنابراین سازمان تامین اجتماعی ، وزارت بهداشت و مجموعه دولت به تنهایی نمی توانند در حوزه درمان و بهداشت موفق شوند و همواره نیازمند حمایت و همراهی مردم و خیران هستند. ضمن اینکه دزفول شهر خوشنامی در حوزه خیران است.

در انتهای مراسم آقای عبدی زادی، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه بعد از استان تهران سازمان تامین اجتماعی خوزستان گسترده ترین خدمات را ارائه می کند گفت؛ بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در حال تکمیل است و همچنان به یک دستگاه سی تی اسکن نیاز دارد.
وی ادامه داد؛
سازمان تامین اجتماعی در
خوزستان دارای هشت بیمارستان، کلنیک و پلی کلنیک و 33مرکز فعالبوده که این آمار پس از تهران در کل کشور بی نظیر می باشد

   ✍️ نوشین رشیدی 
خبرنگار علی دباغ



علی  دباغ - صبح ملت نیوز










http://dezfoolnews.ir/fa/News/107656/افتتاحیه-رسمی-بیمارستان-تامین-اجتماعی-دزفول
بستن   چاپ