نویسنده خوزستانی ، سخنران روز نخست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
نویسنده خوزستانی ، سخنران روز نخست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 - 10:16:02
نویسنده خوزستانی ، سخنران روز نخست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

روح الله پورطالب ، نویسنده کتاب خانواده و سواد فضای مجازی از طرف مسوولین برگزاری نمایشگاه کتاب برای سخنرانی در روز اول نمایشگاه انتخاب شد.

به گزارش ستاد خبری سی چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،  پورطالب از نویسندگان استان خوزستان، در راستای تببین سواد رسانه ای برای خانواده ها و معرفی کتاب خانواده و سواد فضای مجازی روز 20 اردیبهشت ساعت 15  در نمایشگاه کتاب تهران، سرای ناشران داخلی در خصوص سواد فضای مجازی و خانواده برای شرکت کنندگان در نمایشگاه کتاب تهران به سخنرانی خواهد پرداخت.

روح الله پورطالب، از نویسندگان و عضو جامعه اهل قلم ایران، دارای چندین تالیف و پژوهش است که بنا به انتخاب خانه کتاب ایران این امر را انجام خواهد داد.

این نویسنده جوان، تا کنون اثرات مختلفی از جمله کتاب جزایر سه گانه از منظر تاریخ و حقوق بین الملل،  کتاب خلیج فارس انرژی و امنیت، کتاب سرادر سامرا و کتاب خانواده و سواد فضای مجازی به رشته تحریر در آورده است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌است» 20 تا 30 اردیبهشت‌ماه 1402 در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.





http://dezfoolnews.ir/fa/News/107526/نویسنده-خوزستانی-،-سخنران-روز-نخست-نمایشگاه-بین-المللی-کتاب-تهران
بستن   چاپ