مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان‌ :خوزستان منبع پایان ناپذیر فوتبال ایران
مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان‌ :خوزستان منبع پایان ناپذیر فوتبال ایران
شنبه 16 ارديبهشت 1402 - 10:29:05
صبح ملت نیوز

 🔶علی اکبرمهدی‌پور مدیر تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان گفت: در سال فوتبالی 1402- 1401، آکادمی فولاد خوزستان توانست با اقتدار و به تنهایی در چهار رده‌ی سنی صاحب مقام شود و با شایستگی جایگاه برترین آکادمی فوتبال کشور را از آن خود کند.

🔶وی تصریح کرد: تیم نوجوانان توانست در میان 28 تیم مقام قهرمانی را به دست آورد. افتخارآفرینی فولاد خوزستان به همین جا ختم نشد و نونهالان دست به کار بزرگی زدند و در میان 30 تیم جایگاه نخست را از خود کردند. در رده‌ی سنی امید و جوانان با اختلاف یک امتیاز و در عین شایستگی مقام نایب‌قهرمانی به فولاد خوزستان رسید. نکته‌ی حائز اهمیت قهرمانی‌ها، این بود که باشگاه فولاد خوزستان تنها تیمی بود که در هر چهار رده‌ی سنی بر سکو قرار گرفت.

🔶مهدی‌پور از حضور 10 بازیکن ملی‌پوش در رده نوجوانان خبر داد و بیان کرد: باهماهنگی‌هایی که پس از دیدار نهایی لیگ برتر نونهالان صورت گرفته است، پیش‌بینی دعوت هفت الی هشت بازیکن دیگر را داریم. شایستگی بازیکنان فولاد خوزستان آنجا نمود پیدا می‌کند که اعتماد مربیان تیم ملی به دعوت هجده بازیکنان رده‌های مختلف سنی از آکادمی فولاد خوزستان منجر شد و آقای گلی مسابقات لیگ برتر نونهالان به ابوالفضل‌ زاده‌عطار از فولاد خوزستان رسید. افتخار کاپیتانی رده‌‌های سنی جوانان و نوجوانان تیم ملی نصیب بازیکنان فولاد خوزستان شده است.

🔶مدیر تیم‌های پایه فولاد خوزستان از حضور ششصد تَن در مدرسه فوتبال فولاد خوزستان خبر داد و یادآور شد: این تعداد در رده‌ی سنی 5 الی 13 سال تقسیم می‌شوند. تمرین تکنیک، بدنسازی، ژیمناستیک، مشاور تحصیلی و روانشناسی، مواردی هستند که با نفرات به طور مداوم کار می‌شود. این نوید را می‌دهیم که از 15 خرداد ماه، فراخوان مدرسه فوتبال اعلام می‌شود و از میان علاقمندان به رشته‌ی فوتبال برای حضور در انتخابی مدارس فوتبال دعوت می‌شود. اعتقاد داریم، خوزستان معدن پایان‌ناپذیر فوتبال ایران است و برای شناسایی و تربیت استعدادهای استان، امکانات باشگاه را به‌‌ کار می‌گیریم.

🔶وی از ارتباط موثر میان آکادمی و تیم بزرگسالان گفت و افزود: یکی از اهداف آکادمی تربیت بازیکن و حضور در تیم بزرگسالان است. به دنبال استقبال سرمربی تیم بزرگسالان و حضور مستمر وی و همکارانشان در دیدارهای تیم‌های پایه و با ایجاد انگیزه برای بازیکنان جوان آکادمی شرایط مطلوبی برای بروز استعدادهای ناب ایجاد شده است. با هماهنگی مدیریت باشگاه و سرمربی بزرگسالان، بازیکنان مستعد آکادمی به صورت گروه‌های مشخص و در رده های مختلف در تمرینات بزرگسالان درحال ارزیابی هستند‌.

🔶مهدی‌پور در پایان حمایت همه‌جانبه‌ی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان را عامل موفقیت‌های آکادمی فولاد خوزستان دانست و گفت: موفقیت در گرو کار گروهی است. کادر فنی مجرب، برنامه‌ریزی مدون، مدیریت کارآمد باشگاه در کنار حمایت‌های همه‌جانبه‌ی شرکت فولاد خوزستان، در کسب موفقیت‌ها موثر بودند. قهرمانی به دست آمده متعلق به کارکنان تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان است.

 


http://dezfoolnews.ir/fa/News/107461/مدیر-آکادمی-باشگاه-فولاد-خوزستان‌-خوزستان-منبع-پایان-ناپذیر-فوتبال-ایران
بستن   چاپ