برنامه های حضور نماینده رئیس جمهور درشهرستان شوشتر تشریح شد
برنامه های حضور نماینده رئیس جمهور درشهرستان شوشتر تشریح شد
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1402 - 13:47:38
صبح ملت نیوز

به گزارش خبرنگارصبح ملت نیوز ، محمد حسن کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار روز چهارشنبه (6 اردیبهشت) اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت محترم دولت به استان خوزستان قرار است وزیر کار به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان شوشتر حضور یابد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته سه پروژه در این سفر افتتاح خواهند شد که شامل بیمارستان تامین اجتماعی شهدا، مرکز جراحی محدود دکتر هدایتی و تصفیه خانه 25 هزار متر مکعبی خواهند بود.

وی ابراز کرد: همچنین نماینده رئیس جمهور به منظور بررسی مشکلات در جلسه شورای اداری شهرستان حضور خواهد یافت.

کجبافی بیان کرد: با نظر سردار گیلانی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و برای پیگیری برخی موضوعات دیگر نیز در حال تلاش برای دعوت از معاونین وزرای نیرو و راه و شهرسازی هم هستیم.

نادر پارسازاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار نیز در این جلسه اذعان کرد: با احتساب سفر انتخاباتی رییس محترم جمهور، این هفتمین سفر به خوزستان است که نشان از اهمیت استان برای دولت دارد و طبیعتاً شهرستان شوشتر هم از این توجه بی بهره نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی و آموزشی، مسائل و مشکلات شهرستان از طریق دستگاه ها احصا شده که انشاءالله در شورای اداری با حضور وزیر محترم ارائه خواهند شد.

گفتنی است در این جلسه، پیش بینی‌های لازم برای انتقال مردم از شهرستان شوشتر به اهواز و محل دیدار مردمی با رئیس جمهور محترم هم صورت گرفت. زمان دیدار مردمی با رئیس جمهور نیز پس از برنامه ریزی‌ها متعاقباً اعلام می شود.

مهدی پور خبرنگار



http://dezfoolnews.ir/fa/News/107246/برنامه-های-حضور-نماینده-رئیس-جمهور-درشهرستان-شوشتر-تشریح-شد
بستن   چاپ