انفجار یک واحد مسکونی (باشگاه سنگ نوردی) در دزفول
انفجار یک واحد مسکونی (باشگاه سنگ نوردی) در دزفول
چهارشنبه 30 فروردين 1402 - 13:52:15
صبح ‌ملت ‌نیوز

 به گزارش صبح ملت، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: نشت گاز شهری موجب انفجار و تخریب کامل یک واحد مسکونی در دزفول و مصدومیت دو زن شد.

روح‌اله بهشتی‌فرد بیان کرد: این حادثه ساعت 6 و 57 دقیقه صبح امروز، چهارشنبه 30 فروردین، در خیابان نظامی بین قرنی و شورا اتفاق افتاد و شدت انفجار به اندازه ایی بود که علاوه بر تخریب کامل این منزل، بخش‌هایی از ساختمان‌های اطراف نیز دچار آسیب شدند.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول خاطر نشان کرد: حجم آوار به دلیل تخریب 100 درصدی منزل مسکونی زیاد بوده و عملیات آوار برداری در حال انجام است. 

بهشتی فرد با بیان اینکه واحد مسکونی تخریب شده یک باشگاه صخره نوردی هم بوده است، افزود:  این حادثه تلفات جانی نداشته است اما مصدومان حادثه دو زن 34 و 65 ساله بودند که سریعاً توسط نیروهای آتش نشانی از زیر آوار بیرون کشیده شده و به وسیله عوامل اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با بیان  اینکه زن 34 ساله مربی باشگاه سنگ نوردی دماوند بوده است گفت: در این حادثه دچار سوختگی بالای 60 درصد شده که توسط اورژانس در حال اعزام به بیمارستان سوختگی اهواز است‌.
 رضا معمارزاده در پایان اظهار کرد: زن سالخورده نیز در این حادثه دچار سوختگی جزئی و شکستگی از ناحیه پا شده و به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شده است.

  خبرنگار : مریم کاظم پور                                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                                               
            


http://dezfoolnews.ir/fa/News/107131/انفجار-یک-واحد-مسکونی-باشگاه-سنگ-نوردی-در-دزفول
بستن   چاپ