فرماندار شادگان:
مجموعه جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شادگان برای خرید تضمینی گندم آماده باشند.
دوشنبه 14 فروردين 1402 - 19:50:23
صبح ‌ملت ‌نیوز

به گزارش خبرنگار صبح ملت از شادگان ، امروز دوشنبه 14 فروردین به مناسبت سال جدید، مهندس اسلامیان مدیر جهاد کشاورزی ، موسوی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان هاشمی رئیس اداره دامپزشکی شادگان به همراه جمعی از مسئولان مراکز خدمات کشاورزی ضمن حضور در فرمانداری، با صالح زاده فرماندار شادگان دیدار کردند.

 صالح زاده فرماندار شادگان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و  نزولات آسمانی در سال 1401  انتظار می رود با همدلی و همکاری دستگاههای ذیربط در روند خرید تضمینی گندم  سال زراعی خوب و پر باری نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم.

فرماندار شادگان در ادامه بر لزوم آمادگی مجموعه جهاد کشاورزی و تعاون روستایی اداره  غله  و حمل و نقل جهت خرید تضمینی گندم تاکید کرد و افزود: با همه توان از ظرفیت های موجود شهرستان  به منظور تسهیل چرخه روند خرید تضمینی گندم  به صورت منظم و پیوسته استفاده می کنیم.

صالح زاده  با بیان اینکه شهرستان شادگان، قطب کشاورزی و در حوزه خرما  رتبه نخست در سطح استان را کسب نموده است گفت: امیدواریم امسال با تولید گندم  موفقیت های بخش کشاورزی شهرستان استمرار پیدا کند.

خبرنگار: ناصر حکیمی


http://dezfoolnews.ir/fa/News/106864/مجموعه-جهاد-کشاورزی-و-تعاون-روستایی-شادگان-برای-خرید-تضمینی-گندم-آماده-باشند
بستن   چاپ