نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول گشایش یافت
نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول گشایش یافت
چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 14:37:08
باشگاه خبرنگاران جوان

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول روز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گشایش یافت.

 

حجت الاسلام حسن ملک محمدی معاون امور مجلس آستان قدس رضوی و مشاور عالی مقام معظم رهبری در فراجا در آیین افتتاحیه این نمایشگاه بر ضرورت اطاعت از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: در گام دوم بیانیه حکیمانه مقام معظم رهبری به 2 کلیدواژه تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان تاکید شده است.

او  افزود: به عنوان زمینه سازان ظهور باید هرچه به طلوع شمس نزدیک می‌شویم آماده‌تر باشیم و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

 معاون امور مجلس آستان قدس رضوی و مشاور عالی مقام معظم رهبری در فراجا تیزبینی و آینده نگری را از ویژگی‌های مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: باید نسبت به ولایت اهتمام و معرفت داشته باشیم.

حجت الاسلام حسن ملک محمدی محبت به ولایت و برائت از دشمنان را از دیگر وظایف دانست و گفت: باید نسبت به مسائل بیدار، هشدار و با بصیرت باشیم و آینده را پیش بینی کنیم.

او افزود: دشمنان ما بیدارند و شب و روز در حال دسیسه و توطئه هستند از این رو باید با عبرت از گذشته و بصیرت آینده را پیش بینی کنیم.

امیر جواد ولدی فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول نیز در این آیین گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین واجب و فوری است که برپایی نمایشگاه راهیان نور مصداق عینی جهاد تبیین است.

او  از مساعدت‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش که دغدغه برپایی این نمایشگاه را از بعد محتوایی داشتند، قدردانی کرد و افزود: تاریخ انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها، رنج‌ها و پیروزی‌ها باید برای نسل جوان تبیین شود.

 فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول ادامه داد: با وجود همه این فراز و نشیب‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته است و ما وظیفه داریم این پرچم را به نسل آینده منتقل کنیم.

امیر ولدی از فرمانداران دزفول و اندیمشک که نگاه ویژه‌ای در حوزه خدمات شهری به ویژه برپایی نمایشگاه هوایی دارند و همچنین پرسنل پایگاه شکاری وحدتی دزفول قدردانی کرد.

 اعضای شورای تامین شهر‌های دزفول و اندیمشک نیز در این آیین حضور داشتند.

این نمایشگاه از 25 اسفند 1401 تا سوم فروردین 1402 از ساعت 9 تا 12 صبح و 15 تا 18 عصر در پایگاه چهارم شکاری میزبان علاقه‌مندان، کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی است.

نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول از جاذبه‌های گردشگری دفاع مقدس در استان خوزستان است که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیما‌های جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمده است.

نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول گشایش یافت

شهر دزفول پایتخت مقاومت ایران در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و راهیان نور از سراسر کشور است.

پایگاه چهارم شکاری دزفول با اجرای یکهزار و 515 سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/106713/نمایشگاه-هوایی-راهیان-نور-در-دزفول-گشایش-یافت
بستن   چاپ