پرداخت بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند درشهرستان امیدیه توسط هلال احمر
پرداخت بیش از یک میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند درشهرستان امیدیه توسط هلال احمر
چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 09:31:30

رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه از پرداخت یک میلیارد و چهارصدو پنجاه میلیون ریال کمک هزینه دارو و درمان به بیماران نیازمند در این شهرستان خبر داد.
مولا برومندرئیس  گفت: کمک هزینه پرداخت شده در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و در حمایت از سلامت و زندگی افراد نیازمند به صورت بلاعوض پرداخت شد. 
جمعیت هلال احمرامیدیه افزود: در همین رابطه مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال  تا پایان دی ماه 1401 برای تامین هزینه های درمانی و تهیه دارو به 88 نفر پرداخت شد. که با توجه به پیگیری های به عمل آمده انتظار داریم این مبلغ تا پایان سال به بیش از دومیلیون ریال افزایش پیدا کند.
مولا برومند درادامه گفت : این مبالغ در حوزه‌های بستری، جراحی، اورتزوپروتز، دارو، دندانپزشکی، خرید عینک طبی، چشم‌پزشکی، فیزیوتراپی، پاراکلینیک، و سایر خدمات درمانی پرداخت شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 6 نفر مددجو نیز جهت دریافت تسهیلات بانکی به مبلغ پانزده تا پانصد میلیون ریالی به بانک معرفی شدند.
بیماران نیازمند می توانند جهت بهره مندی از کمک هزینه های درمانی به واحد امور حمایتی جمعیت هلال احمر شهرستان امیدیه مراجعه نمایند.


خبرنگارناصرحکیمی



http://dezfoolnews.ir/fa/News/103770/پرداخت-بیش-از-یک-میلیارد-ریال-کمک-هزینه-درمانی-به-بیماران-نیازمند-درشهرستان-امیدیه-توسط-هلال-احمر
بستن   چاپ