شهرداری و آبفا شوشتر پاسخگو باشند؛
آبگرفتگی معابر و پس زدگی فاضلاب با شروع باران ادامه دارد/مشاور دفع آب های سطحی شهرداری کجاست؟
يکشنبه 25 دي 1401 - 16:15:08
صبح ملت نیوز
  از سال گذشته مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر می گویند مشاور دفع آب های سطحی در حال کار است و بزودی با اجرای این پروژه، این قبیل مشکلات کمتر می شود . از چندماه قبل نیز علاوه بر بودجه ای که برای این امر تخصیص یافته بود بخشی از عوارض آلایندگی نیز به این مسئله اختصاص یافت اما همچنان مردم نظاره گر آب گرفتگی معابر با بارش باران هستند و مشخص نیست این شرکت مشاور و شهرداری شوشتر دقیقا چه می کنند؟

🔹به گزارش خبر نگار صبح ملت نیوز پس از بارندگی امروز 25 دی ماه بخش قابل توجهی از محلات و خانه های مردم شوشتر دچار آب گرفتگی شد و ما شاهد موجی از نارضایتی شهروندان در پی آبگرفتگی معابر و حتی ورود آب و فاضلاب به خانه‌ها بودیم.

🔹 وضعیتی که بر خلاف گفته‌های مدیر آبفا و شهرداری مبنی بر بهبود آن در یکسال گذشته، متاسفانه ما هرساله با شروع بارندگی ها شاهد ادامه این روند نابسامان هستیم.


🔹در ادامه این نارضایتی‌ها یکی از شهروندان شوشتری، با ارسال کلیپی از اب گرفتگی معابر سطح شهر ، از ورود آب باران به خانه و پس‌زدگی فاضلاب خبر داد،موضوعی که برای بسیاری از شهروندان شوشتری با شروع بارش‌ها اتفاق می‌افتد.

🔹این شهروند افزود: بصورت مکرر این موضوع را تلفنی، حضوری و مکاتبه‌ای پیگیری کردیم و بارها بصورت مستقیم با مسئولان مربوطه در میان گذاشتیم ولی هیچ اقدامی انجام نشد.

🔹صبح ملت منتظر پاسخ مسولان مربوطه درباره اقدامات انجام شده و اقداماتی که قرار است در این رابطه صورت بگیرد می باشد

خبر:پویا چهارلنگی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/103583/آبگرفتگی-معابر-و-پس-زدگی-فاضلاب-با-شروع-باران-ادامه-داردمشاور-دفع-آب-های-سطحی-شهرداری-کجاست؟
بستن   چاپ